وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیسمونی رادین عزیز

1392/10/19 7:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,555 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس استیکرته ی كه فعلا بطور موقت نصبش کردیم

 

سرویس خوابت دو منظوره نوزاد و نوجوانه:

                          

سرویس خواب عزیزدلم ٩ تیکه شامل ٢ بالشت و ٢ رو بالشتی یک لحاف یک تپلک یک رو تختی و یک کیسه لوازم جانبی:

پرده و فرش اتاق:

  

 

سرویس حوله و پیشبند:

 

کیسه های لباس:

 

 

 

 

عروسک ها اکثرا موزیکال هستن

 

 

 

 

دستگاه بخور، قطار بازی، سرسره جوجه ای، گیره عکس،‏‏ ساعت و جای دستمال:

   

 

   

   

چادر بازی و کهنه و مشمای مامی:

 

یک بالشت ساده و یک عدد بالشت شیردهی:

 

٢ عدد تپلک:

 

پشه بند و پتوی گلبافت و یک کیف:

  

پتوی اسپانیایی و صندلی دستشویی:

  

   

  

 

توی چادر بازیت ٢ کارتن بزرگ پوشک با سایز ٣-٦ ماه و ٦-٩ ماه گرفتم

عزیز دلم اینها رو هم تازه برات گرفتم:

این آلبوم عکسته:

 

 

 

و اینها هم شلوارک های پسرمه:

  

 

 

رادین جونم امروز با بابایی رفتیم آزمایش گلوکز دادم بعدش از فروشگاه کنار آزمایشگاه این ٣ لباس خیلیییییییییی خوشمل رو برات خریدم  جنساشون حرف نداره تازه برات اشانتیون  پازل هم به یقه هاشون وصله خودت بیا بازشوهن کن عشقم:

    

http://jojehmami.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آزی مامی رادین
21 دی 92 9:09
سلام عزیزم من مامان رادینم. تعجب کردم عکس های رادین و سیسمونی و جشنشو دیدم. ممنون که خوشت آومده و خوشحال می شم وب رادینم رو اد کنی . منم وب کوچولوی شما رو اد می کنم. خوشحال شدم یه وب از همشهریم پیدا کردم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با افتخار لینک شدید.
مامان امیر صدرا-مونا
25 دی 92 13:56
مامانی واقعا زحمت میکشی و وبلاگ خیلی خوبی داری . منم از تزیینات تم زنبوری شما استفاده کردم .فقط متاسفانه عکسهای تولد امیرصدرا پاک شده. خسته نباشی. من هم لینکتون کردم . خوشحال میشم ما رو هم لینک کنید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد