وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ته چین ماهی

1392/10/21 1:03
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,539 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از ناهار روز جمعه ما

کودک من

ماهی رو با فلفل و نمک و آب نارنج حدود 1 ساعت مزه دار کردم . تو آرد ادویه و کمی نمک اضافه کرده و ماهی رو تو آرد غلط دادم و فقط یک طرف ماهی رو سرخ کردم و طرف دیگه رو داخل قابلمه ای که چربش کردم گذاشتم.

برنج رو هم وقتی آبکش کردم قاطی مایه تخم مرغ و ماست و زعفران دم کشیده کردم و روی ماهی ها ریختم. با کف دست یا پشت کف گیر فشار دادم. کمی تکه های کره محلی هم روی برنج گذاشتم و وقتی دم کشید تو ظرف برش گردوندم.

بهتره یا از فیله ماهی استفاده کنید یا از ماهی هایی که تیغ کمتری دارن. مثل ماهی حلوا خوشمزه

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

منا(مامان کورش)
21 دی 92 4:10
سلام سپیده جون من برای تولد کورش یک لباس خاص میکنم چندین سایت رفتم نتونستم چیزی پیدا کنم شما ادرس سایتی داری که لباس تولد داشته باشه ممنون عزیزممممممممممممممممم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. تو نی نی سایت برید قسمت تالار تولدها. دوستانم اونجا می تونن بهتون کمک کنن.
مامان پرهام
21 دی 92 10:21
بسته به نوع کاموا وجثه بچه باید دونه گرفت من خودم دونه که انداختم رو تن پرهام تست میکنم اگه کاموا متوسطه کافیه برای سه سال اما اگه بچه درشتی کمه بگو ژاکتو از بالا ببافه از دور گردن شروع کنه دور گردن ضربدر 2 تعداد دانه بعدش تقسیم بندی مثه پیرهنه ساجده
وبلاگ کودک من
پاسخ
آهان. متوجه شدم. ممنون.
parichehr
21 دی 92 12:00
سلام سپیده جونم خوبی؟؟ خسته نباشی گلم بازم مثل همیشه مطالب وبت عالین.یه سوال ازت داشتم عزیزم ماه دیگه تولد پسرمه چطوری عکس های تولدشو برات بفرستم؟باید mail کنم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. می تونید تو وبتون بزارید و بهم خبر بدید تا کپی کنم.
parichehr
21 دی 92 12:00
سلام سپیده جونم خوبی؟؟ خسته نباشی گلم بازم مثل همیشه مطالب وبت عالین.یه سوال ازت داشتم عزیزم ماه دیگه تولد پسرمه چطوری عکس های تولدشو برات بفرستم؟باید mail کنم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. می تونید تو وبتون بزارید و بهم خبر بدید تا کپی کنم.
parichehr
21 دی 92 12:04
سپیده جون میخوام یه راهنمایی هم بکنی، ببین این منو واسه تولد از نظر شما خوبه؟ مهمون های من کلا 10 نفرن چون تولد خانوادگی میگیرم. تیرامیسو،جوجه کباب یا باقالی پلو ،اردور پنیر و سبزی ،ژله ،ساندویچ پین ویل یا سالاد فصل.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. به نظر من که خیلی خوبه.
رها
21 دی 92 22:42
سلام سپیده جون واقعاگ عالی بود مثل همیشه حرف نداشت من فردا درستش میکنم
غزل (مامان هستي)
22 دی 92 9:42
سلام سپيده عزيزم مثل هميشه عالي هستي عزيزم چرا منو اد نمي كني بهم سر نمي زني مگه منو دوست نداري
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. اختیار دارید. با افتخار لینک شدید.
ی مامان منتظر
22 دی 92 11:49
دلم از ناهار روز جمعه تون خواست...
مامان تینا و رایان
22 دی 92 12:22
سلام عیززم مثل همیشه عالییه سوا داشتم اینکه از جه ماهی استفاده کردید؟احتمالا تیغ نداشته درسته؟چون ما تو شمال ماهی هامون همه تیغ دارن..این تیلاپیا هست؟یا یه ماهی دیگه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. من از ماهی قزل رنگین کمانی که مال شهر کرد هست استفاده کردم که مجبور شدم تیغ هاشو جدا کنم ولی سری بعذی از ماهی حلوا استفاده می کنم که تیغ نداشته باشه. البته ماهی زبون نوع دومشون هم عالیه نه اونا که خیلی نازکن
✿مامان علی خوشتیپ✿
23 دی 92 8:14
به به چه خوشگلهمیگم اگر این غذا بمونه بوی ماهی تو برنج نمیره؟(نمیدونم چجوری بگم؟)انصافا خیلی خوشگل شده.نوش جونتون ماهی شیر بدون خاره و برای این کار فکر کنم مناسب ترینه
وبلاگ کودک من
پاسخ
نه چون ماهی رو قبلش مزه دار کرم. اره راستی ماهی شیر هم عالیه.
مامان آیهان
23 دی 92 17:28
دستت دردنکنه سپیده جون
مامان سهند و سپهر
25 دی 92 9:23
عالیه . ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد