وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

بافت مدل پا گنجشکی

1392/10/21 12:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
26,115 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

تا آخر رج باید تقسیم بندی به 3 زیر و 1 رو باشد.

رج اول را طبق همین تقسیم بندی بافته.

رج دوم که روی چپ کار است بحال خود بافته می شوند. یعنی زیر ها در رج 1 در رج 2 رو می شوند و بر عکس

رج سوم آن 3 دانه زیر را مدل زده به این صورت که دانه سوم را کشیده و روی دو دانه اول انداخته.

1 دانه از آنها از زیر بافته 1 ژوته زده و دانه بعدی هم از زیر بافته دانه بعدی 1 رو و تا آخر رج به همین روال

رج چهارم که روی چپ کار است دانه ها را به حال خود بافته (به این صورت که رج قبل که 3 زیر و 1 رو بود حال 3 رو و 1 زیر می شود. ) فقط ژوته را برعکس ببافید تا روی کار سوراخ بیفته که دقیقا مثل گنجشک که پاهاشو جمع می کنه بشه. لبخند

می تونید هر 3 رج که بافتید مدل پا گنجشکی رو پیاده کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدیار
21 دی 92 17:55
سلام سپیده جون دستت درد نکنه من عاشق ته چینم حتما درست میکنم
مادر جون آبتین وآروین
29 دی 92 20:11
مدل قشنگیه دست شما درد نکنه ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد