وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

مدل بافت پیچ گلدانی

1392/10/22 9:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
41,915 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

قبل از خوندن این پست روی لینک زیر کلیک کنید

بافت مدل پیچ

این مدل بافت که خیلی آسونه می تونه شامل 12 دانه باشه.

کودک من

که 6 تای اول رو در نظر گرفته و جای 3 تای اول رو با 3 تای دوم از رو عوض می کنیم و دانه ها رو از زیر می بافیم.

کودک من

6 تای بعدی رو در نظر بگیرید و جای 3 تای دوم رو از پشت کار جابجا کنید و باز دانه ها رو از زیر می بافیم.

کودک من

به نظرتون زیبا نیست ؟!

دقیقا مثل یه گلدان می مونه . . .

البته دو طرف کار مدل پا گنجشکی هست

کودک من

کودک من

این یه بلوز برای 3 سالگی ساجده هست که وقتی کامل شد براتون می زارم.

کودک من

پسندها (1)

نظرات (9)

مهدی مرتضوی
22 دی 92 15:00
با سلام اگر امکان دارد وبلاگ بنده حقیر را لینک کرده واطلاع دهید
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. لطفا ادرس وبلاگتون رو بزارید.
مامان تینا و رایان
22 دی 92 16:14
خیلی خوشگل شده از پهنا دارید می بافید؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
نه از پایین دارم می بافم.
مامان آنی
22 دی 92 17:46
سپیده جون بابت تقویم ممنون کیفیتش خیلی خوبه ولی اگه بتونی فایل PSD هم بذاری ممنون میشم
وبلاگ کودک من
پاسخ
چشم گیرم بیاد حتما می زارم.
مامان بابای الیسا
22 دی 92 18:46
عزیزززززززززززززززززززززززم مرسییییییییییییییییییییییی بابت تقویم ممنونم
مامان صبا
22 دی 92 22:07
سلام سپیده جون من از وبلاگت خیلی بهره بردم راستش حق داری که گله کنی چون یک طرفه استفاده کردم .عزیزم میتونی کمکم کنی بگی چیکار کنم که دندونای دخترم که الان تازه یک ساله شده بخاطر اهن سیاه شده کمکم کن مرسی عزیزم منتظر جوابتم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. عزیزمی شما من همیشه وقتی به ساجده قطره آهن می دادم بعدش بهش آب می دادم و دندوناش رو با مسواک انگشتی مسواک می کردم و از آهن خارجی هم استفاده می کردم ولی بازم یه دندون از جلو سیاه شد. خیلی از مامانها از سیاه شدن دندونا شکایت دارن ولی چه می شه کرد. من خیلی خیلی رعایت کردم ولی بازم 1 دندون سیاه شد.
مامان صبا
22 دی 92 22:12
خانمی چطور عکس دخترم رو با تقویم درست کنم مرسی
وبلاگ کودک من
پاسخ
عزیزم اگه فتوشاپ بلدی که عکسشو با تزیینات دور عکس می زاری تو تقویم اگه نه به دوستانی که طراح هستند بسپار برات درست کنن.
مامان صبا
22 دی 92 23:03
مدل بلوز روهم یاد میدی مرسی عزیز
وبلاگ کودک من
پاسخ
حتما. تمام که شد پستشو می زارم.
مامان یزدان
23 دی 92 8:35
سپیده جان ممنون از تقویم.واقعا به موقع بود.
مادر جون آبتین وآروین
29 دی 92 20:22
دست مریزاد. خیلی هنرمندید خوش به حال ساجده خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد