وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت شالگردن مدل بافت سلانیک

1392/10/25 9:08
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,264 بازدید
اشتراک گذاری

اگه خاطرتون باشه بافت کلاه مدل سلانیک رو توش پستهای قبل براتون گذاشتم و مامان ابوالفضل عزیز شالگردن مربوطه رو بافتند. بفرمایید ادامه مطلب . . .

مدل بافت شالگردنشو از وبلاگ کودک من یاد گرفتم باتشکر از سپیده جون خیلی مدل جالبی بود بافتش

طوری بود که انگار دولایه شده به طوری که مام شوهر گرامیمان دید گفت دست بافت نیست ما هم کلی پز

دادیم  مژه

کلاه و شال گردنبا تشکر از مامان ابوالفضل

http://ghandoon.niniweblog.com/

برای آموزش این نوع بافت روی لینک زیر کلیک کنید

 اموزش بافت مدل سلانیک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ابوالفضل
25 دی 92 13:15
از لطفت خیلی ممنونم سپیدن جون.
لی لی
25 دی 92 14:13
سپیده جان کدوم دوتا شکلک؟ منظورت اینه عکس دختر و پسر نی نی وبلاگ رو بدم/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تینا و رایان
26 دی 92 11:09
دستت درد نکنه سپیده جون همه رو هنرمند کردی
بیمه پاسارگاد
26 دی 92 20:34
تولدت همیشه شیرین ترین یادگار عمر ماست اطمینان و آسودگی خیال را به آینده کودکمان هدیه دهیم برای اولین بار در ایران 24 ساعته خدمات اینترنتی بیمه پاسارگاد در سراسر ایران طرح ویژه نی نی وبلاگ پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان اندوخته و سرمایه آینده کودک 2 میلیارد تومان ارسال دفترچه بیمه عمر و آتیه کودک درب منزل هدیه ویژه ما : بسته پرورش کودک نابغه و فعال سازی نیمکره راست مغز از بدو تولد به وب سایت ما مراجعه کنید ویا همین الان تماس بگیرید مشاوره رایگان و پشتیبانی :09191276206(098)
مامان حوریه
28 دی 92 11:12
مرسی سپیده جون بازم مثل همیشه با گذاشتن پستایی که خیلی لازم دارم سوپرایزم کردی عاشق وبلاگتم بابت تقویم ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
عزیزمی شما و بسیار خرسندم که راضی هستید.
parichehr
29 دی 92 12:19
♫╔♥╗░░░░░░░╔♥╗░░╔♥╗░░░✮♥✮░╔♥════╗♪ ♫║♥║░░░░░░░║♥║░░║♥║░░✮♥✮░░║♥╔═══╝♫ ♫║♥║░░░░░░░║♥║░░║♥║░✮♥✮░░░║♥║░░░░♩ ♫║♥║░░░░░░░║♥║░░║♥║✮♥✮░░░░║♥╚══╗░♬ ♫║♥║░░░░░░░║♥║░░║♥✮♥✮░░░░░║♥╔══╝░♭ ♫║♥║░░░░░░░║♥║░░║♥║✮♥✮░░░░║♥║░░░░♮ ♫║♥╚════╗░░║♥║░░║♥║░✮♥✮░░░║♥╚═══╗♪ ♫╚♥═════╝░░╚♥╝░░╚♥╝░░✮♥✮░░╚♥════╝
سمانه
29 دی 92 19:58
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد