وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

الینا عزیز و یلدا سال 92

1392/11/2 15:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,752 بازدید
اشتراک گذاری

الینادر کنار کرسی شب یلدا

کرسی شب یلدا

انار و کاکائو

آجیل و میوه های خشک کرده که خودم خشک کردم

ظرف آجیل

هندوانه شب یلدا

هندوانه شب یلدا

باسلوق کار مشترک من و خواهری

باسلوق

هدیه و تنقلات الینا در بالون

بالون هدیه شب یلدای الینا

دخترا در حال رقص شمالی

دخترا در حال رقص

الینا و بالونش

الینا و دختر خاله اش

عروسک من

ژله انار که خیلی خوشمزه بود

زله انار

میز شام

میز شام

http://sheida4380.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤خونه نمدی❤
2 بهمن 92 19:31
اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه به ما سر بزن کارای خوشگل و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی www.namadi.ir
نی نی
3 بهمن 92 0:51
سلام منتظر دوستی شما http://madinehkhanom.blogsky.com/
مامان بهار،مهرنگار
3 بهمن 92 10:23
آخه خیلی با سلیقه.عزیزم دوست دارم باهم بیشتر اشنا بشیم.پیش منم بیا
یاسمن
8 بهمن 92 13:57
baba bariikala ey val saligheee avariin
پریسا نجفی
10 بهمن 92 16:04
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد