وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد مهدیار عزیز با تم دلقک

1392/11/11 16:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,025 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

عکسای آتلیه مهدیار دلقکی.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ین صورتک های دلقکی رو من برای بچه ها درست کردم که به عنوان یادگاری از تولد دلقکی مهدیار داشته باشند که خیلی بچه ها و حتی بزرگتر ها با این صورتک ها حال کردند و بهشون خوش گذشت.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

موقع بریدن کیک بمب شادی زدیم که روش عکس پول کشیده بود ولی وقتی منفجر شد زندگیمون هم از تیکه کاغذ رنگی پر شد و کیک مهدیار هم پر شد از این زرق و برق ها

کودک من

کودک من

این مقوایی که می بینید یه شیر و یه دلقک روشه برگه یادگاری بود که در آخر تولد توسط مهمونای عزیزمون پر از خاطرات قشنگ شد.

کودک من

کودک من

اینم یادگاری برای مهمونای عزیزمون بود یه پاکت دلقکی همراه با عکس آقا دلقکمون.

کودک من

 با تشکر از مامان مهدیار

http://www.mahdyar90.blogfa.com/

 لینک تولد 1 سالگی مهدیار عزیز با تم میکی موس

کلیک کنید . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی درسا
12 بهمن 92 2:30
عزیزم خوشحالم برگشتی همیشه سلامت و روزهای پیش رو پر از امید انشاالله
مامان یزدان
12 بهمن 92 8:09
سپیده جان تسلیت می گم. امروز متوجه شدم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون عزیزم.
مائده
12 بهمن 92 10:55
سلام سپیده جون من واقعا از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم از صمیم قلب تسلیت میگم عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 بهمن 92 5:33
عزیز دلم از صمیم قلب بهت تسلیت میگم امیدوارم خداوند به شما و خانوادتون صبر عنایت کنه و روح برادرتون و در ارامش باشه
✿مامان علی خوشتیپ✿
13 بهمن 92 12:06
چه تم بانمکیخیلی خوشم اومد.مبارکش باشه
حبه قند
15 بهمن 92 19:34
سپیده جان من تازه فهمیدم خدا رحمتشون کنه تسلیت میگم عزیزم . خیلی ناراخت شدم انشاله خداوند روحشون رو قرین رحمت کنه عزیزم.
مامان زینب
15 بهمن 92 22:57
سلام عزیزم تسلیت می گم امیدوارم غم آخرت باشه .من امروز متوجه شدم
مادر جون آبتین وآروین
16 بهمن 92 18:04
دوست نداشتم غمت رو یادآوری کنم ولی الان متوجه شدم آخرین غمت باشه ایشالا
وبلاگ کودک من
پاسخ
با تشکر.
مریم--------❤
17 بهمن 92 18:37
خیلی قشنگ بود تم جدیدی داشت
نرگس مامان کوروش
23 بهمن 92 22:19
عزیزم.. تازه با وبتون آشنا شدم. اول فوت داداشتون رو تسلیت میگم امیدوارم بقای عمر شماها باشه. دیگه اینکه این عکسا خیلی خوشگلن. چه با سلیقه و قشنگ. اگه با تبادل لینک موافقید بهمون سر بزنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد