وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

آش شوربا(8 ماهگی)

1391/6/1 10:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:
نان به اندازه 3 کف دست
آب حدود80 cc
شیر60 cc
زرده تخم مرغ 1 عدد
کره 1 ق مرباخوری

نان را تکه تکه میکنیم وبه همراه آب میزاریم روی شعله ملایم صبر میکنیم تا آب کاملاً جذب نان بشه بعد با پشت قاشق نان را کامل صاف میکنیم(توی دستور اصلی این غذا اومده که با مخلوط کن اینکار رو انجام بدیم تا یه پوره یکدست درست بشه ، اما من ترجیح میدم که با قاشق صافش کنم).بعد در یه ظرف دیگه زرده تخم مرغ را با شیر کاملاً مخلوط می کنیم وبه پوره نان اضافه میکنیم.مرتب هم میزنیم تا زرده خوب پخته بشه در انتها کره رو هم اضافه می کنیم.می تونیم برای بیشتر کردن ارزش غذائی آش،بهش 1 ق مرباخوری پودر مغز بادام هم اضافه کنیم.
میتونیم برای خودمون هم کمی نمک وفلفل بهش اضافه کنیم و ازش بخوریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد