وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد دیانا عزیز با تم کفشدوزک

1392/11/30 8:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,097 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه لباس کفشدوزکی

تزیینات خونه:

کلاه و تاجت:

گیفت مهمونها و چاقوی کیکت که خودم درستشون کردم:

میز شام:

عکسای کفشدوزک کوچولو قبل از شام:

در حال کندن کفشدوزکها:

در حال نانای کردن:

عکسهای بعد از شام ناناز خانوم:

دیانا گلی و پسر عموش الشن جونی:

برگه یادگاری:

با تشکر از مامان دیانا

http://dianaazari.niniweblog.com

لینکهای کفشدوزکی

تولد مائده

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

 تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

تولد مهتاب

تولد گیلدا

تولد امیر حسین

تولد پریا

تولد سها

تولد آوا

تولد ستایش

تولد امیر مهدی

تولد فرگل

تولد ویانا

تولد سبحان

تولد پرنیان

تولد آترینا

تولد کیان

تولد آوا

تولد سامیار

تولد نسترن

تولد سلما

تولد زینب

تولد ایلحان

تولد ترنم

تولد رژینا

تولد کسری

تولد دیانا

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

دسر کفشدوزکی

طرز درست کردن دست بند کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

دانلود چند نمونه تزیینات تولد کفشدوزکی

فایل PSD تولد کفشدوزکی

کاردستی به شکل کفشدوزک

دانلود فایل تولد کفشدوزکی (سری دوم)

مدل لباس کفشدوزکی

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی بدون دوخت

درست کردن سنگ به کفشدوزک

دانلود تزیینات کفشدوزکی سری پنجم

رد پای کفشدوزکی

درست کردن کفشدوزک روی سی دی

فلش راهنمای کفشدوزکی

آموزش تصویری آویز کفشدوزکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روشا
30 بهمن 92 9:35
سپیده جون خصوصی براتون فرستاده بودم دیدید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد