وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

نظرات (14)

حبه قند
1 اسفند 92 13:57
سیسمونیشون چه خوشگل بود منم باید کلی ایده بگیرم واسه گل دخترم. مرسی سپیده جون.
کوثر موسوی
2 اسفند 92 1:14
سلام.شاید باور نکنی هر وقت یادم به گزشتگانم میوفته و فاتحه میفرستم به یاد برادر عزیزتونم هستم.خدا رحمتش کنه..کارات عالیه و ممنون بابتش..
samane
3 اسفند 92 1:37
تبادل لینک با سایت ما که دارای پیج رنک 2 هست برای افزایش بازدید سایت شما وافزایش پیج رنک شما بسیار مفیده برای تبادل لینک به ادرس زیر مراجعه کنید دارای رنک 2گوگل www.links.towndl2.ir کاملا رایگان بدون دریافت وجه
مامان احمدرضا
4 اسفند 92 9:56
سلام سپیده خانوم چطوری میتونم عکسای تولد پسرم و براتون بفرستم بدارین تو وبلاگتون؟ خیلی وب جالبی دارین ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. البته. می تونید قفل وبلاگتون روبردارید تا کپی کنم.
asal
4 اسفند 92 19:32
بسیار زیبا و با سلیقه..با شادی همه این وسایل استفاده شود
پریا
7 اسفند 92 10:37
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری از شما دعوت میکنم از سایت من دیدن کنید اگر به پارچه و تزیینات زیبای نمدی برای اتاق نی نی و خونتون علاقمند هستید handmade-felt-decoration.ir
مریم
8 اسفند 92 13:19
واقعا زیبا وقشنگ بود فکر کنم کلی هزینه اش شده کاش به من قیمت حدودی سیسمونیتون و بگین چون منم در حال خریدم ولی گذاشتم بعد عید خریدامو تکمیل کنم
nasim
13 اسفند 92 16:14
واقعا زیبا بود مبارکت باشه
نگار
16 اسفند 92 14:21
بسیار زیبا وخوش سلیقه بود به شادی استفاده کنید
خاله امیرحسین
18 اسفند 92 13:42
سلام وبلاگ خوبی دارید مطالب زیبا ممنون از تجربیات خوبتان اگه مایل به تبادل لینک باشید خوشحال میشم البته اگه راضی باشید من شمارا لینک کردم اگه دوست داشتید وبلاگ پسرم لینک کنید
شادی
17 اردیبهشت 93 18:10
عزیزم سیسمونیش خیلی قشنگه به سلامتی استفاده کنه
سهیلا
22 اردیبهشت 93 18:44
واقعا عالی بود.ولی خیلی خرج کردین زیاده روی نکردین.البته حتما دارین دیگه.مبارکتون باشه با شادی و سلامتی منم تیر دخترم به دنیا میاد ولی مامانم اینا ندارن که خیلی خرج کنن. راستی فرشته ی کوچولوتون واقعا نازه خدا حفظش کنه.چشام پر اشک شد دیدمش
مامان عرفان
24 اردیبهشت 93 16:47
عاليه عزيزم. من سيسموني عرفان رو سبك گرفتم. چون بزرگ ميشه و حيف و ميل ميشه.
یاسمن
29 اردیبهشت 93 1:28
mamnon az hame shoma ke lotf dashtino sismonei dokhtaramo dost dashtin ja dare az maman golam tashakor konam chon eshon zahmatesho keshide
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد