وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت شلوار برای بزرگسالان

1392/12/10 14:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,778 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای بافت شلوار برای بزرگسالان به این اندازه ها نیاز داریم :

دور کمر - اندازه  کمر تا فاق - دور مچ پا - دور ران پا و اندازه بلندی شلوار

برای خانمها 7 کلاف نسبتا ضخیم و برای آقایان 10 کلاف که البته به جثه هم بر می گرده. برای بافت شلوار برای مامانم 7 کلاف و برای بابام 10 کلاف کمی کمتر برد.

دور کمر رو ضربدر 2 می کنیم و به همون تعداد دانه می ندازیم. مثل شلوارهایی که برای کودک آموزش دادیم تا فاق ساده می بافیم و پاچه راست و چپ رو جدا می کنیم . دو دانه وسط رو هم کور می کنیم که پاچه ها از هم جدا بشن.

ضمن بافت پاچه ها شروع به کم کردن می کنیم. هر 3 رج از راست و چپ یکی کور می کنیم تا اندازه ای که می خواهیم گشادی شلوار باشه.

8 تا 10 سانت آخر رو هم کشباف می زنیم.

کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

شیما مامان شاهین کوچولو
10 اسفند 92 15:25
سلام سپیده جون فایلها رو به ایمیلتون فرستادم.. لطفا چک کنید
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. چشم چک می کنم. با تشکر.
خواهر فرناز
11 اسفند 92 8:20
سلام سپیده جونم ایمیلم به دستت رسید؟ مجبور شدم تو 2تا بفرستم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. چند وقتیه ایمیلم باز نمی شه ولی دوباره چک می کنم.
ایران بوک شاپ
13 اسفند 92 8:36
کتاب بچه داری زیباست راهنمای کامل مراقبت از کودک از تولد تا مدرسه نویسنده/ مترجم: میریام استاپارد 584 صفحه - وزيري (گالينگور) شابک:0-78-6617-964-978 ناشر: معیار آنچه در این کتاب می خوانید : آخرین توصیه ها درباره مراقبت روزانه از کودک به اضافه پیشنهاداتی برای بهبود بهداشت جسمانی و روانی فرزندتان از هنگام تولد تا زمان مدرسه رفتن ، معرفی تفاوتهای نوزادان دختر و پسر و چگونگی برخورد با این تفاوتها ، بیان نکاتی در مورد مراقبت از نوزاد - تغذیه نوزاد( شیر خشک و شیر مادر،معرفی غذای های جامد اولیه برای نوزادان ، غذا خوردن کودکان به تنهایی ،معرفی نیازهایی غذایی در دوره های مختلف سنی ،کنترل وزن نوزادان ،معرفی برنامه های غذایی و...) - حمل نوزاد ، نحوه بغل کردن ، انواع ماساژ و ورزش کودکان و...، - پوشاک (انتخاب لباس مناسب ،لباس خواب برای نوزادان ،نحوه لباس پوشاندن به نوزادان و..) - حمام کردن و بهداشت( نحوه استحمام نوزادان با وان و اسفنج ، مراقبت از موها – ناخن ها – دندان ها و.. ، نحوه پوشک کردن نوزادان ، تمیز کردن وحفظ بهداشت نوزادان ) - خواب و بیداری کودکان ، نحوه خواباندن نوزاد ، دلیل گریه نوزادان و نحوه آرام کردن آنها و...) (لازم به ذکر است که اکثر بخش های کتاب مصور بوده و بیشتر مطالب آن به صورت تصویری توضیح داده اند.) علاوه بر این بیان نقش بازی و زندگی اجتماعی در رشد کودک ، بیان تاثیر خانواده بر رشد کودک ، بیان نیاز های خاص کودکان ، معرفی بیماری های شایع کودکان و نحوه برخورد با آنها و ده مطلب آموزنده دیگر از جمله مطالب این کتاب هستند. برای مشاهده کتاب به آدرس سایت مراجعه نمایید ...
مامان یزدان
15 اسفند 92 11:25
سلام عزیزم.چند روزه نیستی؟نگران شدم.
مامان یزدان
15 اسفند 92 11:26
سلام سپیده جان.از سفره هفت سین عکس جدید نمی ذاری؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام درحال حاضرروحیه ی گذاشتن مطالب جدیدراندارم
مامان فاطمه
18 اسفند 92 9:30
سلام خانومی دیگه به ما سر نزدی . بیزحمت عکس سفره هفت سین های سفارشی منو میزاری تو سایتت. تازه دیشب گذاشتم .
بانو
19 اسفند 92 16:32
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
نازنین
19 اسفند 92 18:57
سلام عجب مامان فعالی آفرییییین تولد پریان برقراره شما هم دعوتین
آذر
23 اسفند 92 15:00
سلام وبلاگت عالیه اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن مجله اینترنتی پونه http://naz-web.loxblog.com
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 92 0:52
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:32
سلام ماماني مهربون ...يك سال با همه خوبي ها و بالا و بلندي هاش گذشت......اميدوارم سال پر باري را به اتمام برسانيد..وسالي پر خير و بركت در پيش روي....هر جا كه مي رين التماس دعا......من هم اگه قسمت باشه در حرم امام رضا (ع) دعايتان مي كنم ..پيشاپيش نوروزتان مبارك......خدا نگهدار كوچولو و خانواده مهربونتون
وبلاگ کودک من
پاسخ
باسلام پیشاپیش سال نومبارک. التماس دعا
لیلا مامان علی
25 اسفند 92 16:36
سلام عزیزم.میخواستم عکسای تولد پسرم براتون بفرستم تا تو وبلاگ بزارین.میشه بگین جطوری بفرستم
مامان نیروانا
26 اسفند 92 14:31
سپیده ی عزیزم، سال جدید رو برات پر از شادی آرزو دارم. روح برادر بزرگوارت شاد باد.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام باتشکرفراوان
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:40
در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم. 4شنبه سوری مبارک
مهربان
27 اسفند 92 14:27
سلام سپیده جان گلم تسلیت میگم بهتون امیدوار روحشون شاد باشه و ساله خوبی رو برات آرزو دارم امیدورام بهترین ها در این سال برای خودت و خانواده ات رقم بخوره
رها مامى آنيسا
27 اسفند 92 17:34
می خوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم  سبزه را با یاد روی سبزه ات  سمنو به یاد شیرینی لبخندت  سایه دانه به رنگ چشم هایت  سرکه با یاد ترشی مهربانیت  سیب با یاد تردیه گونه هایت  سکه با یاد درخشش قلبت  سیر با یاد تندی کلامت  با همه خوبی ها و بدی ها یت دوستت دارم ******************************* دلت شاد و لبت خندان بماند  برایت عمرجاویدان بماند  خدارا میدهم سوگند برعشق  هرآن خواهی برایت آن بماند  بپایت ثروتی افزون بریزد  که چشم دشمنت حیران بماند  تنت سالم سرایت سبز باشد  برایت زندگی آسان بماند  تمام فصل سالت عید باشد  چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک *********************************** عزيزم لطفا پيش ما هم بيا آپ كرديما ! نظر هم يادت نره
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:20
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامان پریسا
28 اسفند 92 15:13
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949856836.jpg
مامان پرهام
28 اسفند 92 17:07
سلام سپده جان سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوب همراه با لامتی وشادی رو داشته باشی وتن سالم برای خانودات ارزومندم امین والتماس دعا
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 اسفند 92 3:32
زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد . . . نوروز 1393بر شما مبارک انشالله که خداوند برادرتو ن رو هم قرین رحمت کنه .و سال جدید سال خوبی برای شما باشه
خواهر فرناز
3 فروردین 93 15:53
سال نومبارک نمیخوای بیای؟دلمون تنگیده
عسل
4 فروردین 93 2:14
سلام سال نو مبارک . لطفا به من هم سر بزنید و درصورت تمایل به لینک کردن خبرم کنید . مرسی عزیزم
مامانی درسا
6 فروردین 93 4:03
سلام دوستم نیستی دلمون برات خیلی تنگ شده امیدوارم سال نو پر از روزهای نو و پر از شادی برات باشه ..... دختر گلتو ببوس
سنیا
6 فروردین 93 17:20
دنیــــــای کودکــانه سنیـــا قالب عیدانه، رایگان، سفارشی.
حبه قند
8 فروردین 93 20:45
سلام سپیده جون سال نوت مبارک انشاله توی این سال شادی باشه واستون و خداوند برادرت رو رحمت کنه. مراقب خودت و ساجده کوچولو باش.
خواهر فرناز
10 فروردین 93 21:00
خوشحالم که برگشتین عیدتون مبارک
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. عزیزمی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد