وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی با نخ ویژه مراسم ها

1393/1/10 9:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,849 بازدید
اشتراک گذاری

ترجمه شده از سایت

کودک من

ابتدا باید مایه نشاسته رو درست کنیم.

کار بسیار ساده ای است. تمام چیزی مه مورد نیازه آرد ذرت و آب هست. داخل یه کاسه 2 ق غذاخوری آرد ذرت رو با 2 ق غ آب سرد مخلوط می کنیم. 1 فنجان آب جوش هم بهش اضافه می کنیم. هم بزنید تا کم کم سفت بشه. اجازه بدید سرد بشه. 

کودک من

حالا با کاغذ یه قیف د6رست کنید. اگر درست کردن قیف براتون سخته روی تصویر زیر کلیک کنید تا قیف دانلود بشه.

کود6ک من

مراحل زیر رو انجام بدید

کود6ک من

برای اینکه کاغذتون خیس نشه می تونید اونو تو یه پلاستیک بزارید

کودک من

کلاف نخ رو داخل یه جعبه مثل جعبه دستمال کاغذی بزارید

کودک من

کودک من

حالا نخ رو محکم دور قیف بپیچانید و مراحل بعدی کاملا از روی تصویر مشخصه

کودک من

کودک من

کود6ک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

shiva
10 فروردین 93 17:11
زیبا مود ولی می خواستم بدوم حرارت شمع نخ خارو نمی سورنه و اینکه می شه چسب چوب به جای نشاسته استفاده کرد . ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. درباره حرارت شمع چیزی ننوشته بود ولی فکر کنم مدت زیادی شمع روشن نباشه بهتره و شاید جنبه تزیینی داشته باشه ولی درمورد چسب تاکید کرده بود که استفاده نشه و خود نویسنده گفته بود که قبلا تجربه با چسب رو داشته و اونجور که می خواسته نشده.
مامان حوریه
15 فروردین 93 0:39
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد