وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی امیر علی عزیز با تم ماشین مک کویین

1393/1/16 16:14
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,264 بازدید
اشتراک گذاری

فلش راهنما

خوش آمدگویی دربـــ ورودی

اینم از تزیین کلی

اینم عکس آتلیه امیرعلی که قابــــ عکس و عمه فرنوش

برای ولنتاین براتـــ خرید مناسبــ تم تولدتـــ ...

اینم کلاه تولد که اصلا ســـرت نکردی ...

اینم میــــــــز شام مون 

( جوجه کباب ، کوبیده ، زرشک پلو با مــــرغ ، ژله

دلمه برگ مو ، کشک بادمجان )

اینم کیک تولد عزیزدلممممممممم

خودش داره کیک میبره ... 

(کیک و نگاه کن تمام جای انگشتـــ هاتـــ ه)

الهی که همیشه شـــــــــاد باشی و تولد 120 سالگیتــــ و جشن بگیـــــری ...

اینم از کادوهای تولدتـــــ ...

هدیه من و بابانی (دستبند با اسم و تاریخ تولد گل پســـری)

لینک تولد 1 سالگی امیر علی عزیز کلیک کنید

با تشکر از مامان امیر علی

http://pesaraksheytoon.niniweblog.com

 

تولد ماشین مک کویینی

 

تولد کیانوش

تولد کیهان

تولد امیر پارسا

تولد پارسا

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد رضا

تولد مهزیار

تولد شایان

تولد امیر علی

ایده تولد ماشین مک کویینی

دانلود کاردستی ماشین مک کویین

دانلود کاردستی کاغذی ماشین مک کویین

تزیینات با تم ماشین MQ queen

دانلود تزیینات تم تولد ماشین مک کویین سری دوم

وال پیپر ماشین برای تولد با تم ماشین

نمونه اول طرز کشیدن ماشین کارتونی

نمونه دوم

 نمونه سوم

نمونه چهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد