وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

سفره هفت سین سال 93 مامان فاطمه سری دوم

1393/1/17 14:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,068 بازدید
اشتراک گذاری

سری اول سفره هفت سین مامان فاطمه که یادتون. اگر نه که لینک زیر رو کلیک کنید . . .

سفره هفت سین سال 93 مامان فاطمه سری اول

ادامه مطلب سری دوم که همه کار دست و بسیار شیک

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

سبزه تخم کدو که توی خاک ژله ای گذاشتم اولین تجربه بود خیلی خوشم اومد همسری پیشنهاد داد بعدش همشو تو باغچمون بکاریم .

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ابن هم سبزه برای اولین بار با خرفه و شاهی ولی فکر میکنم دوتا مشکل داره اول اینکه الان که اینطوریه تا عید فکر نمیکنم بمونه دوم اینکه بهتر بود روی اسفنج درست میکردم تا اب رو تو خودش نگه داره . اینطوری من همش بهش اب میدم بازم خشکه .

کودک من

و اینها هم گل هایی که برای مامان سادات درست کردم

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و شیرینی های من

کودک من

کودک من

http://www.mamanfateme.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان ابوالفضل
18 فروردین 93 8:09
سلام . سپیده جون اگه میشه رمز
مامان گلی
19 فروردین 93 13:59
سلام منم رمز میخوام مرسی
ی مامان منتظر
19 فروردین 93 23:00
سلام عزیزم مرسی بد نیستم دعا کن نی نی صحیح و سالم بیاد ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد