وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

دومین کاردستی ساجده و آموزش

1393/1/18 13:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,232 بازدید
اشتراک گذاری

لینکی که کاردستی رو پرینت گرفتم :

تولد خرس کاغذی

و سن ساجده : 2 سال و 5 ماه

بعد از پرینت گرفتن خرس کوچولو برای ساجده از روی تصویر توضیح دادم که الان تولد خرس کوچولو هست. تو یه دستش کیک تولد با یه شمع و تو دست دیگه اش هدیه یا کادو هست. (کلمه کادو یا هدیه رو تو این کاردستی یادش دادم.) بعدش شعر : تولد تولد تولدت مبارک رو برای خرس کوچولو خوندیم.

نوبت به قیچی کردن اعضای خرس کوچولو شد. مثل کاردستی قبلیش هر چیزی رو که قیچی می کردم بهش معرفی کردم.مثل سر - گوش - بینی (که شک کردم بگم پوزه یا نه و همون بینی رو گفتم) پاها . دستها- کلاه - هدیه و کیک

اونم می گفت : منم کمک کنم قیچی کنم. دستت نبری (یعنی دستتو نبریقلب)

که یه طرف کاغذ رو می گرفت تا من قیچی کنم.

حالا بهش گفتم : باید بهم بچسبونیم. اونم دوست داشت چسب بزنه ولی اجازه ندادم چون می دونستم حسابی کثیف کاری می کنه. بهش گفتم : هر چی خواستم بهم بده.

سر خرس رو بده . . .

کودک من

حالا بینی شو بده تا به سرش بچسبونم.

هر وقت اشتباه می داد بهش می گفتم : نه نه اشتباهه غلطه. ساجده بینی رو بده. زود زود بگرد بگرد و خلاصه هیجان می دادم که زودی پیداش کنه.

کودک من

بهش گفتم بینی شو باید کجا بچسبونیم ؟ و اشاره داد و گفت: اینجا

مدام بهش می گفتم که نگاه الگو کن. البته اولش نمی دونست که اون تصویر کوچولوی خرس یه الگو برای ما هست و کم کم یاد گرفت که باید نگاه الگو کنه و طبق اون پیش ببره.

کودک من

حالا چشم های خرس رو بهم بده . . .

و در حال گشتن چشمها . . .

کودک من

و باز هم سوال که کجا باید بچسبونم ؟

کودک من

حالا کلاهشو بده

کجا باید بچسبونم ؟ و دقیقا گفت : روی سرش ماچ

اینقدر کیف می کردم وقتی جواب می دادقلب

کودک من

به قسمت پاهای خرس که رسیدیم روی یکی از پاها نوشته بود Happy و روی یکی دیگه نوشته Birthday و شعرشو به انگلیسی براش خوندم.

و تا آخر پیش رفتیم و خوشحال از اینکه بالاخره تمام شد.

کودک من

و در آخر گفت : روی پام بشین.

منم برش داشتم تا تو خونه جدید رو دیوار اتاقش بزنم.

کودک من

لینک کاردستی اول ساجده و آموزش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

✿مامان علی خوشتیپ✿
18 فروردین 93 14:17
سلام عزیزم.منم رمز میخوام
مامی یلدا و سروش
18 فروردین 93 16:10
سلام سپیده جون منم رمز میخوام عزیزم
رزا
18 فروردین 93 17:35
سلام عزیزم من تم هواپیمایی میخوام میتونی کمکم کنی؟
رزا
18 فروردین 93 17:48
سلام دوستم من تم هواپیمایی میخواماگر بتونی برام بذاری خیلی ممنونت میشم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام رزا عزیز. در حال حاضر امکان گشتن و ثبت مطلب برای این تم رو ندارم. شرمندم عزیزم. ولی تم های پسرونه دیگه ای هم در وبلاگ هست. مثل دزدان دریایی
مامان ارسطو
18 فروردین 93 21:35
واي سبيده جون جقدررررررررررررر عصباني به نظرمياي لطفا به منم رمز ميدي؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
مامان ارسطو خو ادرس وبتو برام بزار. تو این همه نظرات و لینکها چه جوری پیدات کنم! منتظرتم
مامان پرهام
18 فروردین 93 21:43
ما هم رمز میگیریم ایا?
نجمه مامی آرتین و آیسودا
18 فروردین 93 22:56
آفرین به این مادر و دختر گل ممنون از اینهمه آموزشهای خوب آرتین من 2 سال و 3 ماهس مطالب خیلی به من کمک میکنه مرسی گلم سپیده جونم خوشحالم تو رو با اراده میبینم عزیزم
مامان محمدحسین
19 فروردین 93 0:16
منم رمز میخوام....
مامان نازی
19 فروردین 93 2:13
سلام عزیزم.امیدوارم سال 93 سالی پر از امیدو سلامتی و خبرهای خوب باشه براتون. اگه دوست دارید به من هم رمز بدید.
مامان یزدان
19 فروردین 93 8:28
سلام سپیده جان.سال نو مبارک باشه. منم رمز می خوام.
مامان یزدان
19 فروردین 93 8:30
عالیه
shayanjooni
19 فروردین 93 9:00
سلام خانومی.متن را خوندم.خیلی خیلی ناراحت شدم. تواین دوره زمانه نمیشه هیچ انتظاری از کسی داشت.امیدوارم که منم قابل باشم و تو ختم صلوات هستم.دوستت داریم.
رزا
19 فروردین 93 13:40
سپیده جان دشمنت شرمنده پس من خودم تو نت میگردم وفایلهای مناسب رو برا شما هم میفرستم تا دوستان دیگه هم استفاده کنن من فقط مشکل فتو شاپی دارم و نمیتونم طرحهارو به اسم پسرم تغییر بدم والا خودم طرحهارو پیدا میکنم
وبلاگ کودک من
پاسخ
لطف می کنی. این ادرس برو. بهت کمک می کنه http://farnazkhatoon.niniweblog.com/ خبرش رو بهم بده.
مامان پرهام
19 فروردین 93 14:41
من صلوات رو فرستادم روحش قرین ارامش خدا به مادرت صبر بدهههههههههه هر کاری بود در خدمتم خواهر عزیزم امروز شمس الشموشه سوره شمس بخون وبعد هر ایه بگو یا شمس الشموس یا انیس النفوس ادرکنی به اب یا نمک فوت کن التماس دعا
مامان بهراد
19 فروردین 93 15:44
منم رمز می خوام سپیده جون
مامان پریسا
19 فروردین 93 19:59
سلام سپیده جان به من هم رمز میدید؟
مامان یزدان
20 فروردین 93 8:14
سلام سپیده جان.خیلی از نوشته هات دلم گرفت.یعنی همچین آدم هایی هم پیدا می شن؟؟؟؟ من رو هم شریک بدون .البته دو دور...
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. منم فکر می کردم همچین آدمهایی وجود نداره ولی تو سختیم آدمها رو شناختم. ممنون
مامان امیرحسین
20 فروردین 93 11:04
به من هم رمز میدید؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 فروردین 93 16:42
عزیزم رمز رو به دوست مجازی یت یعنی من هم می دی؟ ممنون عزیزم
وبلاگ کودک من
پاسخ
اختیار داری. اومدم پیشت.
مامان امیرحسین
20 فروردین 93 16:54
عزیزم من یک دور تسبیح صلوات را فرستادم.روحش شاد.خدا بهتون صبر بده
parichehr
21 فروردین 93 12:10
سلام سپیده جان لطفا به منم رمز بده،ممنون.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 فروردین 93 19:03
سلان خسته نباشی عزیزم این کاردستی هم خیلی خوشگل بود مخصوصآ که با کمک دستان کوچولوی ساجده جون درست شده
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. تشکر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد