وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

ترشی سیر با رب گوجه

1393/1/24 14:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,364 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی محشره خوشمزه

کودک من

اندازه های من به این صورت بود :

2 کیلو و نیم سیر پاک کرده و نگینی

3 قوطی رب گوجه که روی سیر ها ریختم و 3 کیلو و نیم سرکه هم روی مواد ریختم. نمک و فلفل هم به اندازه لازم اضافه کردم. حدود 2 ق غ ادویه ترشی و 1 ق غ زردچوبه هم اضافه کردم.

هر چقدر بیشتر بمونه تند و تیزتره. یعنی اهوازی اهوازی شد. عالی . محشر. لذیذ. خوشمزه دلتون آب الان برم یه نوک بزنم و بیام. هی وای من خوشمزه

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
24 فروردین 93 19:09
سلام عزیزم وای دهنم آب افتاد دیدم اینو هر چند تند نمی تونم بخورم ولی باز دهنم آب افتاد عزیزم اون دو جز رو همون پنجشنبه که از بیرون اومدم خوندم . گفتم اطلاع بدم بازم هر روقت خواستی رو من حساب کن در خدمتم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عجیجم. اینقدر گفتی دوباره دهنم آب افتاد. برم یه نوک دیگه بزنمبرای جزها یه دنیا ممنونم.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
25 فروردین 93 9:10
سلام خواهر چه میکنی تو با ما آخه نخورده دهنم آب افتاد یک دمپخت اصل شیرازی چرب و چیلی هم بذاری کنارش بعد بشینی هی از این ترشی بریزی روش و هی بخوری و بعد بگی به به سپیده جون دستت درد نکنه چه خوشمزس دست گلت درد نکنه از بس گفتی هی برم یه نوک بزنم معلومه خیلی خوشمزس بازم از این چیز میزای خوشمزه بذار برامون من به کل پایتم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خواهر. الان دلم دمپخت اصل شیرازی می خواد درستش کن و با عکس و دستور برام بفرست تا ثبتش کنم و در کنار این ترشی بزارم. یعنی خوشم می یاد همیشه پایه ای.
مامان آرتا و آرتین
25 فروردین 93 10:45
نجمه مامی آرتین و آیسودا
25 فروردین 93 12:25
آره عزیزم هر وقت نقل خوردن باشه پایه هستم میگم من ایمیلم قفل شده و باز نمیشه ،ایمیل شوهرمم همینطور در کل محرومیم هر دو اگر میشه با واتس آپ یا لاین یا هر کدوم دیگه تا درست کنم و بفرستم اتفاقا خیلی دلم میخواست منم هفت سینم رو براتون بفرستم ولی نتونستم حالا اگر از این راه ها میشه تا منم تند تند براتون چیز میز بفرستم
وبلاگ کودک من
پاسخ
اتفاقا ایمیل منم قفل شده. چرا از طریق سایتهای آپلود نمی فرستی؟ حجم عکستو کم کن و از طریق یکی از سایتهای آپلود برام بفرست. منتظرم.
✿مامان علی خوشتیپ✿
25 فروردین 93 13:35
ووووووووی بزاقمو یکی بگیره خصوصی
وبلاگ کودک من
پاسخ
هههههههه این ترشی رو فریده یادم داده هااااااا
مامان سيد محمد سپهر
25 فروردین 93 15:15
سلام اصلا توي كته محمد سپهر نمي ره...تولد با تم زورو مي خواد مي گه خب مامان از دوستتون خواهش كن.....يه جوري راضيش كن..تازه باد توي غبغب مي ندازه و مي گه ..ببين چون تا حالا كسي تولد نگرفته با تم زورو كسي هم بلد نيست ايده بده..مامان خلاق باش.... سپيده دستم به دومنت (دامنت)
نجمه مامی آرتین و آیسودا
25 فروردین 93 18:24
شپیده جون خصوصی داری
مامان آرتا و آرتین
23 اردیبهشت 93 19:52
سپیده جون درست کردم عالییییییییییییییی شد واااااااااای اشتها روبد جور زیاد می کنه هر چی می خوام نخورم نمی شه
وبلاگ کودک من
پاسخ
احسنت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد