وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد "وبلاگ کودک من" مبارک

1393/1/29 18:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

اول اردیبهشت ماه هر سال تولد "وبلاگ کودک من" است. از اردیبهشت سال 1391 شروع بکار کردیم. چرا جمع بستم ؟ چون این وبلاگ با همکاری مامانهای عزیز پیش می ره. این وبلاگ متعلق به من نیست. این وبلاگ متعلق به مادرهایی است که مراسم هاشون و کارهای زیباشون رو در این وبلاگ ثبت نمودند. با تمام مشکلات و خوشی ها پیش رفتیم و خواستیم این وبلاگ ادامه دار باشد. با تشکر از تمام عزیزان

با 259 صفحه و 2605 پست در وبلاگ "کودک من" پیش رفتیم که در بین تمام پستها این مطالب بیشتر مورد استقبال دوستان قرار گرفت :

دانلود آهنگ تولد برای کودکان با 124791 بازدید کننده

درست کردن ژله خرده شیشه با 71801 بازدید کننده

و لطفا انتقادات و پیشنهادات را برای ما بگذارید و اینکه در قسمت نظرات بفرمایید کدام قسمت و موضوع وبلاگ "کودک من" را دوست دارید و یا از کدام قسمت مورد پسند شما نیست.

از خداوند متعال خواستارم تا به من انرژی دهد که بهتر از قبل ادامه دهم و مطالب بهتر و جدید تری را در اختیار دوستان قرار دهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

mamanenini
30 فروردین 93 8:07
سلام عزیزم خوبید؟گلتون چه طوره؟راستیراستی تولد وبتون مبارک باشهموفق باشید
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. با تشکر فراوان. موفق و پیروز باشید.
shayanjooni
30 فروردین 93 10:01
سلام بر بهترین خلقت خداوند.روزتون مبارک
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. برشما هم مبارک.
مامان سيد محمد سپهر
30 فروردین 93 11:55
عزيزم موفقيت ني ني خوبت را تبريك مي گم.....ببخش كه سلام يادم نرفت چون ذوق زده شدم....تولد وب خوبت مبارك...ببخش كه فراموش كرده بودم...روز زن بر شما بانوي هنرمند پيشاپيش مبارك...گلم من ديشب از فرصت استفاده كردم و جزء يك قرآن را خواندم..بازم امري بود در خدمتم.......
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. با تشکر فراوان.
معصومه مامان آرتین
30 فروردین 93 12:59
عزیزم واقعا خسته نباشی من که یکی از طرفدارای وبلاگتم. و هروز به وبلاگ قشنگت سر میزنم. امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشی و توزندگیت موفق و پیروز.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر فراوان.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
30 فروردین 93 14:57
سلام گلم عزیزم خسته نباشی امیدوارم خودت و وبلاگت 120 ساله بشن ممنون از شما با این همه زحمت و اینکه پاسخگوی همه دوستان بودی راستی پیشاپیش روز زن رو به شما دوست گلم و مادر عزیزتون و همه ی مادرها و دوستای عزیزم تبریک میگم این گلها تقدیم به تو فرشته ی بیبالم که به داشتنت مینازم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. بر شما هم مبارک.
مامان نازی
30 فروردین 93 15:38
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد عزیزم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
دقیقا. بر شما هم مبارک.
مامان صبا
31 فروردین 93 0:51
سلام خانمی خوبی خسته نباشی تبریک به خاطر زحماتت.راستی چند وقته وبلاگ خوب باز نمیشه نمیدونم اشکال برای همه هست یا نه .مال ما اینطوری میشه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. دوستان دیگه چیزی نگفتند. امیدوارم اگه مشکلی هست زودتر حل بشه.
خواهر فرناز
31 فروردین 93 9:19
تولدت مبارک وبلاگ کودک من..........الهی 120000ساله بشی عزیزم روز زن را به شماهم تبریک میگویم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر عزیزم.
فرشته ام "امیرحسین"
31 فروردین 93 13:44
سلام روز مادر رو به شما و مادرتون و همه مادرهای خوب دنیا تبریک میگم . تولد وبلاگ خوبتون هم مبارک ممنون که همیشه به فکر مایی و مطالب خوب و مفید برامون میذاری
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. بر شما هم مبارک. پیروز باشید.
الهه مامان ابوالفضل
1 اردیبهشت 93 8:44
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . روزتان مبارک مامان جون...
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر. بر شما هم مبارک
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:02
عزيز دلم هنوز تولد نگرفتم...ممنون كه كمكم مي كني ..اتفاقا صبح به يادت افتادم..گفتم سپيده عزيز چقدر احساساتي كه به خاطر ني ني نازش وبو چند روز تعطيل كرده.....
مامان گلی
1 اردیبهشت 93 13:33
سلاممممممممم روزتون مبارک با تاخیر تولد وبلاگتون هم مبارک با تاخیر
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیز. ممنونم
مامی یلدا و سروش
1 اردیبهشت 93 14:18
تولد وبلاگت مبارک سپیده جون. انشاالله 120 ساله شی و سایه پرمهرت همیشه روی سرت ساجده جون باشه. ممنون بابت وبلاگ پر از فایده و بسیار خوبت .در ضمن روز زن و مادر هم مبارک باشه خانومی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانمی. با تشکر فراوان.
مامان محمد و ساقی
2 اردیبهشت 93 13:19
تولد وبلاگت مبارک سپیده جانایشالله موفق تر از همیشه باشی روز مادر هم مبارک باشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان پریسا
2 اردیبهشت 93 18:05
تولدت مبارک وبلاگ بسیار خوب دست مدیریت محترم وبلاگ کودک من هم درد نکنه با این همه زحمتی که براش میکشه
مامان گلی
3 اردیبهشت 93 14:05
http://www.senosal.com/
وبلاگ کودک من
پاسخ
خوب بود و من 19 شدم.
مریم--------❤
9 اردیبهشت 93 19:32
مطالبتون همیشه خیلی جالبه.... امیدوارم هیمشه وبلاگتون برقرار باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد