وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

چهارمین کاردستی ساجده

1393/2/2 0:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,923 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اونجوری که ما دوست داریم همه چیز خوب پیش نمی ره و تو همچین شرایطی باید بدونیم که چکار کنیم و واقعا باید به اعصاب خودمون مسلط باشیم !!!

اگه خاطرتون باشه اولین کاردستی ساجده رو پرینت سیاه و سفید گرفتم و دلم نیومد که همین جوری بزارمش. منم پرینت رنگی گرفتم تا بیشتر براش جذابتر باشه و همین طور بهانه ای بود برای مرور کردن کاردستی پرنده کاغذی

موقع قیچی کردن رسید که ساجده 2 سال و 6 ماه گیر سه پیچ داده بود که الا و بلا باید من قیچی کنم. متفکربا ترس و لرز و مواظبت قیچی رو دادم دستش

کودک من

ولی دیدم داره بد پیش می ره. بهش گفتم : دست منو بگیر و با همدیگه قیچی کنیم. قبول نکرد و جیغ که باید خودم قیچی کنم. یعنی گفتم الان دیگه یا دست منو قیچی می کنه یا بلایی سر خودش می یاره.

کودک من

فقط صحنه رو داشته باشید تعجب

کودک من

با هزار دوز و کلک قیچی رو از دستش در اوردم.

اینبار گیر داد به چسب عصبانی

هر چی که بهش می گفتم بزار قیچی کنیم و بعدا خودت چسب بزن فایده نداشت و باز هم وجه گرفته بودش و ول کن نبود و دیگه دیدم امروز روز کاردستی نیست. منم با یه حرکت سریع از دستش در اوردم و کاردستی رو برای 2 روز تعطیل کردم ناراحت

اینو گفتم که فکر نکنید همیشه بچه ها باهاتون همکاری می کنن.

کودک من

2 روز بعد :

بعد از زمینه چینی و حرف زدن در مورد کاردستی خودش اومد و اصرار که کاردستی درست کنیم.

بازم می خواست قیچی رو بگیره که بهش گفتم : من قیچی می کنم و شما چسب بزن. اولش قبول نکرد و منم گفتم : باشه پس کاردستی رو بر می دارم و دیگه اصرار نکرد و قرار شد با کمک همدیگه قیچی کنم و اون چسب بزنه.

از اینکه برنده شدم و تونستم قانعش کنم ذوق زده بودم نیشخند

کودک من

دقیقا هر سوالی که تو کاردستی شماره 1 پرسیده بودم جواب می داد.

مثل پرنده ها چند تا بال دارن ؟ 2 تا بال دارن

و جایگاه هر کدومشون که کجا باشه رو هم می دونست. اینجا بود که فهمیدم اون کاردستی رو کامل یاد گرفته.

کودک من

بهش گفتم : الان چی رو قیچی کنم ؟

گفت : پاهاشو و اشاره به پاهای پرنده کرد.

کودک من

اینجا بهش گفتم : حالا چی رو قیچی کنم ؟ و جواب داد نوک. بهش گفتم آره منقارش و اشاره داد به دهان خودش

کودک من

و در حالی که حرکت نوک زدن رو نشونم می داد گفت که پرنده ها نوک می زنن و به منم گفت : نوک بزن و منم کلی ساجده رو نوک زدم و کلی خندید.قلب

کودک من

ازش خواستم که کمکم کنه پاهای پرنده رو قیچی کنم

کودک من

حتی بهش گفتم : بال ها رو کجا بچسبونم و دقیقا بهم نشون داد. (بازم می گم که کاردستی شماره 1 رو حتما ببینید چون آموزش ها رو اونجا گفتم.)

کودک من

اینجا بود که بعد از اتمام قیچی با ذوق گفت : حالا چسب

کودک من

به کمک من چسب می زد و ازش می پرسیدم که کجا بچسبونم و اونم جواب می داد.

کودک من

کودک من

کودک من

اینجا بود که اصرار می کرد چسب های ریخته شده رو دستم رو در بیاره. اینقدر ذوق می کرد که چسب ها رو از روی پوستم در می یاره که فکر می کرد داره پوست دستم رو می کنه متفکر

کودک من

اولین کارستی ساجده

دومین کاردستی ساجده

سومین کاردستی ساجده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ناهید
22 آبان 94 15:56
خیلی زیباست دستت درد نکنه عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد