وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 1 سالگی کیاراد عزیز با تم اسمورف ها

1393/2/3 17:25
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,076 بازدید
اشتراک گذاری

این پاکت دعوت برای تولد

 

اینم کارت دعوت

فلش به سمت تولد

ماهگرد تولدت

ریسه ی لباس نوزادی

 عکسهای آتلیه ای

ساعت تولد

تقویم١٣٩٣باعکس کیاراد

ریسه ی پذیرایی ونوش جان که بالای میز پذیرایی زده بودم.

کیاراد درحال آماده شدن برای تولد

میخواستم کتوشلوارآبی باکلاه سفیدتنت کنم که هم رنگ لباس اسمورف بشی اما چون هواخیلی گرم بودعزیز جون نذاشت ومنم تاپوشرت تنت کردم!

لباس انتخابی برای تولد

کیاراد باراحیل دخترخاله

کیاراد ورهام پسرخاله که بیچاره فعلا دستش شکسته.

کیاراد،رهام،آروین پسرعمه

آروین ورهام

اینم ازکیک تولدت که بادیدنش خیــــلی عصبانی شدم.آخه گفته بودم شکل اسمورف روبرام بزنید!وقتی بابایی کیکوآورددیدم یه کیک ساده زدن عکس اسمورفو روش نقاشی کردن اونم با چه رنگهایی!هنوز میخوام برم پیش آقاهه یه خورده دعواش کنم خیالم راحت شه.

وقتی گذاشتیمت کنارکیک بادیدنش سریع انگشت زدی بهشو شروع کردی به خوردن!

موقع روشن کردن فشفشه ها هم گذاشتیمت رومیز کنارکیک فقط نگاه میکردی،وقتی روشن شدن زدی زیرگریه ونمیدونستی ازکدوم راه فرار کنی!

 

اینا هم ظرف دسر که با عکس اسمورف بود وهمچنین لیوانها که توعکسهای بالا مشخص بود!

اینم کلاه اسمورفی واسه آقاکیاراد

 

اینم برگه یادگاری

با تشکر از مامان کیاراد

http://kiarad1392.niniweblog.com/

لینکهای مربوطه

تولد آرتین

تولد شاران 

تولد سام

تولد کیاراد

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها سری 2

آموزش تصویری بادکنک آرایی به شکل اسمورف

نمونه لاک ناخن با تم اسمورف ها

کاردستی های کاغذی اسمورف ها

دانلود عروسکهای انگشتی اسمورف ها

دانلود ماسکهای اسمورف ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین-مریم
4 اردیبهشت 93 8:34
خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد