وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

بافت کیف نمونه 3

1393/2/3 17:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,606 بازدید
اشتراک گذاری

این کیف رو خیلی وقت پیش بافتم که مراحل بافتش رو ادامه مطلب می زارم و امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیره.

برای بافت این کیف دو مدل بافت پیچ دنده ای و پیچ گلدانی یا شاخ گوزنی رو استفاده کردم. به این ترتیب که 50 دانه سر انداختم و تقسیم بندیش به این صورت بود :

2 رو 5 زیر 2 رو پیچ دنده ای 2 رو 5 زیر 1 رو 12 زیر (پیچ گلدانی یا شاخ گوزنی) 1 رو 5 زیر 2 رو پیچ دنده ای 2 رو 5 زیر 2 رو

برای بند کیف هم 12 دانه سر انداختم و باندازه بلندای کیف ساده بافی و دور تا دور کیف رو ساده بافتم که تقریبا 94 سانت + 2 سانت اضافه تر و سپس کور کردم. اینجور بگم که جلوی کیف 50 دانه و پشت کیف هم 50 دانه است که برای پشت کیف ساده بافی می کنیم. برای دور تا دور کیف هم باید 12 دانه سر بندازیم که به اندازه دور تا دور کیف که کف کیف هم حساب می شه می بافیم و همه رو به هم می دوزیم.

روش دیگه برای بند کیف که انجام دادم به این صورت بود :

20 دانه سر انداختم. 4 دانه اول بافت رکن 12 دانه گلدانی 4 دانه بافت رکن .

تا 100 سانت (بستگی به خودتون داره که دوست دارید بلندای بند تا کجا باشه) به این صورت بافتم و ادامه بافت تا 95 سانت ساده بافتم

کودک من

بافت کیف نمونه 1

بافت کیف نمونه 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
3 اردیبهشت 93 19:40
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com
مامان بردیا شیطون
3 اردیبهشت 93 21:27
وب قشنگی داری...... جلوگیری از راست کلیک رو برداشتم عزیزم من لینکت میکنم دوست داشتی ما رو بلینک عزیزم
مامان بردیا شیطون
3 اردیبهشت 93 21:28
افرین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد