وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

نمونه هایی از شال با تور دانتل

1393/2/4 8:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,630 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و نمونه زیر که در انتهای شال گردن بکار رفته

کودک من

کودک من

و حتی این تور برای لبه ی بلوز هم استفاده می شه

کودک من

بافت با تور دانتل

بافت دامن با تور دانتل نمونه 2

تاپ با تور دانتل

مدل کیف با تور دانتل

نمونه هایی از شال با تور دانتل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صبا
5 اردیبهشت 93 23:47
سلام سپیده جون دستت طلا عزیزم چقدر زحمت کشیدی برای وبلاگت .عالیه خانمی هرچی بخوای هست .مرسی خانمی .فقط سوالم درمورد شیر دادن ساجده جون رو جواب ندادی که چه وقت از شیر گرفتی؟چطوری؟وایادختر بچه را باید 2ماه زودتر از شیر بگیریم یا نه؟جوابمو بده عزیز مرسی.[
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. لطف دارید و بسیار خرسندم که این وبلاگ برای عزیزان مفید است. درباره سوالتون تو این لینک پرسیده بودید که جواب دادم http://koodakeman91.niniweblog.com/post2738.php در کل داستان از شیر گرفتن ساجده رو تو این پست که رمزش "ساجده90" است گذاشتم. http://koodakeman91.niniweblog.com/post2346.php
✿مامان علی خوشتیپ✿
6 اردیبهشت 93 7:46
چه خوشگلن.. منم از اینشالا دارم
✿مامان علی خوشتیپ✿
6 اردیبهشت 93 15:30
خودم درستش نکردم.برام هدیه اوردن ولی یه مدل لباسشو تو عکسای پارسال گذاشتم...شالم دقیقا مثله اون کاپشن سفیدس حالا اگر بخوای میرستم برات
مامان صبا
7 اردیبهشت 93 1:17
مرسی عزیزم دوستت دارم هوارتا........................
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد