وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد امیر ارسلان عزیز با تم میکی موس

1393/2/12 15:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,293 بازدید
اشتراک گذاری


اینم تزیینات روز تولد

میز شام

غذا هامون که شامل بیف استراگانف و دلمه برگ و کلم و سالاد الویه ورولت بود

دسرمونم دسر توت فرنگی و ژله تزریقی و ژله میکی موسی بود

                                                       

و یک عدد میکی موس خوشمزه

اینم طناب لبسها و ساعت تولد و تابلو یادگاری

امیر ارسلان و مرسانا همراه بعضی از مهمونها

حالا نوبت کیک میکی موس و مینی موس مونه که خیلی هم خوشمزه بود

و شاهکار امیر ارسلان در دقایق اولی که کیکو اوردن

الهی قربون اون جای انگشتات برم نفس مااااااااااااااامااااااااااااااااان

امیر ارسلان جونم خیلی اصرار داشت خودش تنهایی کیکشو ببره

اینم ناخن های مامان با طراحی میکی موسی که یکی از گیفتها دستمه

اینم تقویم ها

اینم کادو هایی که مهمونهای گلمون اوردن با یه عالمه پول ذست همشون درد نکنه

 اون پلاک میکی خودم برا پسرگلم گرفتم

اینم ساعاتی بعد از تولد با امیر ارسلان خوشحال با کادوی مامان بابای گلم

این عکس برای شب قبل تولد وقتی داشتیم بادکنک هارو می بردیم پارکینگ

با تشکر از مامان امیرارسلان

http://www.amirarsalanvatanchi.niniweblog.com/

تولد امیرارسلان

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد