وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 6 سالگی ریحانه عزیز با تم سیندرلا

1393/2/12 15:25
نویسنده : وبلاگ کودک من
19,619 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینها کارت تولد دوستان ریحانه جون هست.

لازم به ذکره که استیکر روی دیوار کار خودمه و البته خیلی هم دوسش دارم

این هم پاکت کارت هاست که به شکل قلب طراحی شده بود 

و کارت تولد دوستان ریحانه که هر کدوم به اسم خودشون چاپ شده بود

این هم یه نمونه دیگه کارتهاست

میز پرنسسی همرا با عکس ریحانه در 2 سالگی

ریسه ها با حرف لاتین ریحانه

کناره ی ریسه ها در دو طرف

این هم صندلی پرنسس

که البته فکر می کردم جلوش خوب می افته تو عکسا فقط از پشتش گرفتم

آخر نوشیدنی که روی میز بوده

ریحانه و دوستاش

این هم ژله هایی که درست کرده بودم

اولیش ژله خورده شیشه است که با رنگ تم تولد یعنی آبی و سفید درست شده بود و بعدی هم ژله ای بود که روش شعر مورد علاقه ام رو نوشتم

"همه عمر برندارم سر از این خمار مستی 

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی  "

 

و خلال هیی که با اونها ژله خورده می شد... 

این هم دستمال کاغذی با طرح ریحانه جون

البته دستمال سیندرلایی هم گذاشته بودم

جعبع دستمال از نماهای دیگر 

بعله..... این هم کادو ها 

بعضی از کادو ها ,آرزوهای ریحانه بود

مثل کیف طلقی یا به قول خودش کیف آکواریومی

دمپایی زنبوری

و

میز

آقا محمد رضا 

محمد رضا و حسین فکر کردن بمبه... 

مهمان ها در حال نوشیدن نوشیدنی

چون مهمون های ریحانه خانم اکثرا پسر بودن و بدون خانواده تشریف فرما شده بودن

بنده مجبور بودم خوردنی ها رو تک تک روی میز بذارم

نوشیدنی بریزم و ببرم و تمام مدت آشغال و پفیلا و پفک از روی زمین بردارم و روفرشی صاف کنم

در هر حال خیلی به همون خوش گذشت 

حسین آقا  

آقا سینا 

آقا یونس

آقا یحیی

هستی خانم که دوست داشت توی تولد خواهرش پرنسس باشه و لباس تولدش رو پوشیده

عشق عمه محمد حسین عزیزم 

با تشکر از مامان ریحانه

http://hastiyazdani.niniweblog.com/

دانلود تزیین کیک به شکل سیندرلا

تولد نیایش

تولد لیلا

تولد سوین

تولد آترینا

تولد تینا

تولد ریحانه

دانلود کارت دعوت با تم پرنسس

دانلود تاج سیندرلا

لباس کاغذی سیندرلا

نمونه تاج

کاردستی پرنسس کاغذی

انگشتر قلبی پرنسس

مدل کیک پرنسس

دانلود چند نمونه تاج پرنسس

دانلود کارت دعوت و تاج صوفیا برای تم پرنسس

دانلود تاج ملکه برای تولد با تم پرنسس

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری اول)

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری دوم)

مدل لباس سیندرلا

آموزش تصویری دوخت لباس سیندرلا

آموزش تصویری هد بند - دستکش و گلو بند سیندرلا

نمونه های تزیین صندلی برای تولد با تم پرنسس

دانلود تاج گل

نمونه کارت های آلیس در سرزمین عجایب

کارت دعوت با تم پرنسس

دانلود کارت دعوت با تم پرنسس سری 2

دانلود جعبه جواهرات برای تولد با تم پرنسس

دانلود تزیینات تولد با تم پری دریایی

ایده های لباس پری دریایی

تولد سارینا عزیز با تم پری دریایی

کاردستی قلعه

آموزش درست کردن بال پری

لاک ناخن سیندرلا

دانلود تزیینات تولد پرنسس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سيد محمد سپهر
14 اردیبهشت 93 8:55
سلام سپيده عزيز چند وقتي يه كه مي خوام بيام سر بزنم به خاطر مشغله كاري نمي شه..سپيده عزيز هنوز براي محمد تولد نگرفتم و همچنان منتظر ايده هستم.....
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. الان می یام پیشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد