وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد کوثر عزیز با تم گل (دختر عموی ساجده)

1393/2/12 16:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,143 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من
 

تزیینات تولد که همه کار مامان کوثر هستن.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیک تولد

کودک من

جیگرم چه جور دختر عموش رو بغل کرده بوس

کودک من

و لباسش به طور اتفاقی با تم جور بود

کودک من

و سه دختر عموها

کودک من

کودک من

و قسمت خوشمزه تولد

سالاد الویه

کودک من

کودک من

یکی بزاقمو بگیرهخوشمزه

کودک من

و قورمه سبزی لذیذخوشمزه

کودک من

و سفره شام . . .

کودک من

بنازم به عکاس

کودک من

کودک من

و در حال نینای نای

بازم بنازم به عکاس خندونک

کودک من

کودک من

هدیه مامان و بابا

کودک من

و بقیه . . .

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان کوثر

پسندها (1)

نظرات (13)

زن عمو
12 اردیبهشت 93 17:06
عزیزم تولدت مبارک. ایشالله 120 ساله بشی و در زیر سایه پدر و مادر عزیزت
مامان پرهام
12 اردیبهشت 93 19:22
ساجده همسن پرهام هستش گلم اگه برات مقدوره یه پست راجبه کتک زدن بچه مقابله با لجبازی برامون بذار
وبلاگ کودک من
پاسخ
حتما
ندا مامان ویانا
12 اردیبهشت 93 19:52
عمه دومی
12 اردیبهشت 93 20:17
قربونت برم تولدت مبارک... انشالله دختر عموها همیشه زنده باشند
وبلاگ کودک من
پاسخ
ایشالله در پناه خداوند و از هر گزندی در امان
مامان کوثر
12 اردیبهشت 93 20:25
قربون دختر گلم بشم...زن عمو جون دست شما هم درد نکنه...
وبلاگ کودک من
پاسخ
خواهش وکنم
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:46
سلام من ب تازگی با وب یاسمین جونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. وب یاسمین ؟
عمو گپي
12 اردیبهشت 93 22:08
با تشكر از زحمات شما در انعكاس اين جشن تولد ولي متوجه نشديم جشن تولد كدومشون بود
وبلاگ کودک من
پاسخ
خخخخخخخخخخ
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 اردیبهشت 93 1:02
سلام روزت مبارک عزیزم انشالله سلامت باشین . من هم تولد دختر عموی ساجده جون رو تبریک می گم . انشالله که سلامت باشه و خدا حفظش کنه . فردا حتما کدش رو برات پیدا می کنم و باید اول آپلودش کنم . چون تو نی نی وبلاگ نمیشه کد ارسال کرد تو سایت سرزمین کودک قرار می دم بهت اطلاع می دم که برش داری خدا رحمت کنه برادرت رو معلومه بردار و فرزند خوبی بوده. براش فاتحه می فرستم . باز هم می گم هر وقت خواستی ختم قرآن بگیری حتما رو من حساب کن. دختر گلت رو ببوس
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. با تشکر فراوان از لطفی که به من داری. منتظر کد هستم.
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 93 1:46
سلام اجی جون خوبی؟ کم پیدایی یا ما کم سعادت شدیم!؟؟!
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عجیجم. اومدم پیشت
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 93 12:53
سلام عزیم پس حسابی خسته اثاث کشی نباشی گلم. اره اجی ترم دو فوقم مثلا...
نجمه مامی آرتین و آیسودا
14 اردیبهشت 93 0:52
جیگر ساجده بدم من که این گل تکه به خدا دختر عموش هم مثل خودش هلوهه ماشاله عکاس باشی رو هم که دیگه نگو از همه سرتره ماشااااااله ایشاله همیشه دلت خوش باشه و داغ دخترت رو نبینی ببخشید شاما سفارشات عکاسی هم قبول میکنید عایا؟؟؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
فدای تو عجیجم. فکر کن سفارش عکاسی قبول کنیم
شهناز
14 اردیبهشت 93 19:11
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامان اعظم
25 اردیبهشت 93 18:38
سلام سپیده جون وبلاگ هلیا جونی با عکسای تولدش به روز شد میشه بذارید آلبوم جشن تولد دوستان ممنونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد