وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

لوبیا پلو

1393/2/24 7:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,378 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد داخلش لوبیا چشم بلبلی که می شه از اوبیا قرمز و یا سفید و یا نخود فرنگی هم استفاده کرد.

گوشت چرخ شده که می شه از سویا هم استفاده کرد + پیاز و نمک و فلفل و زردچوبه و رب و زعفران دم کرده

با سیب زمینی حلزونی خوشمزه

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید . . .

لوبیا پلو با میگو

لوبیا پلو با گوشت قلقلی

 

پسندها (5)

نظرات (3)

غزل
24 اردیبهشت 93 13:45
سلام عزیزم میشه دستور دقیق لوبیا پلو با چشم بلبلی را برام بفرستید نمیدونم لوبیا چه چوری پخته میشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. عزیزم لوبیا چشم بلبلی رو پختم. وقتی خوب پخته شد تو آبکش ریختم. آخه آبش سیاه شده بود. برنج رو هم آبکش کردم. سویا رو تو پیاز و رب گوجه و ادویه جات سرخ کردم و به برنج و لوبیا چشم بلبلی اضافه کردم و تو قابلمه ریختم تا دم بکشه.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
26 اردیبهشت 93 19:07
به به حتما خوشمزس تا به حال با چشم بلبلی درست نکردم حتما امتحان میکنم باید خوشمزه باشه.آفرین برشما. خوش به حال آقای همسر راستی عکس از بازارماهی فروش ها یادتون نره ها منتظرم
وبلاگ کودک من
پاسخ
آخ آخ گفتی . یادم رفت. تا اثاث کشی نکردم باید با دوربین برم.
❀مامان علی خوشتیپ❀
27 اردیبهشت 93 10:31
به بهههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد