وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده های روز پدر در سال 93

1393/2/24 16:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,899 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از روز پدر در قسمت پرسش و پاسخ ایده های مربوط به اون روز رو مطرح کردم که دوستان نظرشون رو بیان کردند و بسیار مفید بود و روز دوشنبه ایده های خودمو اجرا کردم . . .

اول از همه به کمک خواهر شوهرها این کارت و نوشته رو درست کردم و روی اپن گذاشتم تا هر وقت اومد چشمش بهش بخوره . . .

و به رستوران مورد علاقه اش دعوتش کردم . . .

کودک من

کودک من

ولی وقتی اومد خونه اینو با خودش اورد خوشمزه

کودک من

من : خوشحال از اینکه یه خرجی از رو دوشم برداشته شدخندونک

شوشو: خوشحال از اینکه خواستم به رستوران مورد علاقه اش دعوتش کنم. عینک

قدری از شام خوردنمون گذشت و میز کیک و دسر و چای رو آماده کردم

کودک من

و کلا ساجده مهلت نداد و خیلی سریع کادو رو بهش داد.

براش یه حوله تن پوش گرفتم.

اینم کیک کوچک 3 نفره ما  . . .

کودک من

و دسر . . .

کودک من

اون شب خیلی خوش گذشت و شوشو فکر می کرد فقط خواستم رستوران ببرمش و از اینکه براش کادو و اون میز رو چیدم خیلی خوشحال شد.

و لینک روز پدر سال گذشته ما

ساجده عزیز و روز پدر

و البته نظر دوستان خیلی بهم کمک کرد که شاید برای شما هم مفید باشه . . .


سپیده
بهترین پاسخ | ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 13:02
دوستان من تصمیم خودمو گرفتم :
1- امروز می رم و حوله تن پوش رو می خرم.
2- رستوران دعوتش می کنم.
3- قبل از اینکه برم رستوران روی آینه دستشویی یه بوسه رژ لبی می ندازم تا هر وقت اومدیم ببینه.
4 - یه کیک مامان پز هم درست می کنم.
تازه سه شنبه آینده هم تعطیله و دلهره سر کار رفتن و صبح زود بیدار شدن رو نداره و می تونم دوشنبه شب این کارها رو انجام بدم.

افسانه
ارسال پاسخ : 1393/2/20 - 11:53
  دیروز کوفته درست کردم که اگه بد شد حداقل روز مرد نباشه و شوشو ناراحت بشه
تعریف از خود نباشه با اینکه تجربه اولم بود خیلی خوب شد و همسری خیلی خوشش اومد و هی خورد و هی گفت عالیه ،خیلی عالیه،خیلی خوشمزست،حرف نداره و ...
شکلات فندقی هم که براش درست کرده بودم پیدا کرد و خوردشون!
دو تا از سوپرایز هام لو رفت!

مامان مهلا
ارسال پاسخ : 1393/2/18 - 19:03
  من هنوز نمیدونم چکارررررررررر کنم

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/18 - 14:52
  سپیده جون گل و شمع عالی بودن

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/18 - 7:08
  افسانه جون آدم تو هر شرایطی که باشه و با کمی ایده و حوصله می تونه شوشو رو سوپرایز کنه. من از اون وقتی که ازدواج کردم تا الان که یه دختر 2 سال و 6 ماهه دارم هر سال به یه نحوی سوپرایزش کردم.
می تونی دوست هاشو که رابطه خانوادگی هم دارید دعوتشون کنی و به شوشو هم خبر ندی و یهو غافلگیر بشه.
یا ایده سارا هم عالیه. هدیه رو وسط کیک بزار تا سوپرایز بشه.
این نامه های عشقولانه هم که یه جایی بزاری تا بعدا چشمش بهش بخوره هم خوبه.
یا اینکه چراغها رو خاموش کنی و مسیر رو با گل پرپر شده و شمع به عنوان راهنما بزاری و خلاصه سوپرایزش کنی.
اینا ایده های دیگه من بودن

افسانه
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 21:28
  مامان مریم جون اون مواردی که دوستان گفتن وقتی بچه نباشه میشه سوپرایزش کرد برای ما که همیشه اون موارد هست سوپرایز حساب نمیشه که
کیک هم چون معمولا هر هفته یا دو هفته یکبار درست میکنم اونم خیلی سوپرایز نیست.
کوفته هم که معلوم نیست چی از کار دربیاد
خب پس من چه کار کنم؟

مامان سویل و آراز
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 20:43
  افسانه جون غصه نداره اگه کوفتت باز شد زود یکم ابغوره و بزن بهش یکم لوبیا چشم بلبلی قاطیش کن بگو میخواستم اش غوره درست کنم
من هم اولای زندگیمون همیشه کوفته هام باز میشد زود ابغوره میزدم شوهرم هم میگفت حسن اش غوره تو اینه که چرخکرده داره فراوون
حیف اون نون سنگک و سبزی خوردن و ترشی لیته که به امید این میخریدم که ایندفعه دیگه باز نمیشه
این شد که ابروی تبریزیهارو بردم

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 20:38
  افسانه جون اتفاقا حالا که بچه نداری خونه واسه سورپرایز کردن خیــــــــــــــلیم بهتره
تو کوفته هم اگه سینه مرغ چرخ کرده هم قاطی گوشت بریزی اصلا اصلا وا نمیره
موفق باشی خانومی

افسانه
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 20:27
  اوه چه خبره اینجا! من چه دیر رسیدم
منم خیلی دلم میخواد شوهرمو دعوت کنم رستوران ولی توی شهرستان ما رستوران خیلی شیک وجود نداره
ما هم هنوز بچه ندارم دلم میخواد از این فرصت بیشترین استفاده رو بکنم چون تا سال دیگه احتمالا حامله باشم
من چه جوری سوپرایزش کنم؟
میخوام کیک درست کنم و براش کوفته بپزم چون میگه خیلی دوس داره ولی خودم تا حالا درست نکردم.خدا کنه وا نشه که آبروریزیه!

مامان جونم(سوگند من)
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 19:21
  مرسی مریم جون بابت دعای قشنگت

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 18:19
  مریم جون هر جا میری خوش بگذره

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 18:13
  مامان جونی سوگند خدا باباتونو واسه مامانتون و مامانتونو که معلومه چقدر برای باباتون عزیزه برای اون حفظ کنه

مریم(مامان کیان)
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 15:10
  با اینهمه ایده و برنامه ریزی تازه فهمیدم که دوشنبه نامزدی دعوتیم و وقتی بریم باید تا 3 شنبه خونه مامانم بمونیم پس شام و جشن سه نفره هیچی میشه باید کادوش و بخرم و بزارم یه جایی که پیداش کنه و ..... کیف کنه!!! البته شاید بشه شام و بزاریم برای آخر هفته....

مامان جونم(سوگند من)
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 14:59
  مرسی خانمی هزارتا بوس برای شما

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 14:11
  مامان جونم اگر بدونی پدرتون چقدر ثواب می بره. خوشا به سعادتش.
اگر من کرج بودم حتما می اومدم.

مامان جونم(سوگند من)
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 14:06
  روز مرد برای همسری می خوام تی شرت و صندل و موزن برقی بگیرم
احتمالا شب قبل یه جشن بگیریم برای پدر مهربونم می خواهم تی شرت و شلوار بگیرم پدرم بهترین مرد نمونه هست که دو سال داره از مادر بیمار من پرستاری می کنه و خیلی زحمت میکشه
روز مرد افتتاحیه مجتمع تجاری ملاصدرا تو کرج هستش از همه نی نی وبلاگی های کرجی دعوت می کنم بیان چون ما هم اونجا مغازه لوازم برقی خانگی داریم
خوشحال میشم نی نی وبلاگیها رو اونجا ببینم

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 13:13
 
عالیه سپیده جونم

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 12:48
  مامان ایلیا دیگه چی می خوان ! شام و کیک و کادو . بسه شون دیگه.
سحر من اون مورد آخری رو پارسال انجام دادم. عالی بود

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 12:47
  مامان آرتین رستوران هدیه تو خ 20 کیانپارس می برمش.
البته رستوران های زیادی هم دور برمون هست که از نظر قیمت گروونترن ولی اون رستوران هدیه رو دوست داره.

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 12:45
  سارا فکر کن من بخوام اینا رو بدم من همیشه به دنبال هدیه ارزان قیمت هستم برعکس اون که همیشه برام سنگ تموم می زاره

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 12:31
  منم پارسال حوله تن پوش گرفتم و خیلی هم خوشش اومد
به نظرم چیزایی که لازم دارن بهتره چون بیشتر خوشحال میشن
ومیشه کادوشونو بزاریم جلو آیینه میز توالت یا دستشویی و با رز لب یه جمله عاشقونه و کوتاه رو آینه بنویسیم و حتی قرار وعده های بهتر

حکیمه نیک بخت
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 11:50
  من چون عیدبراش از اسکیچرزکتونی خریدم الان میخوام یه تیشرت وشلوار تک بخرم .چون هواهاهم گرم شده ...یه پیام تبریک روزپدر براش مینویسم که رسیدمغازه دست کردتوجیبش ریموت رودربیاره پیداش کنه بخونه...یه کارت بانقاشیه پدروپسرتواینترنت پیداکردم که پرینت میگیرم ومیدم پاشارنگش کنه ...عصرکه ازموسسه اومدبایه دسته گل وکارت پستالی که رنگش کرده میفرستم بره مغازه بابایی.....فکرکنم این ازصدتا کادوبهش بیشتربچسبه .....شب هم که دوتایی اومدن خونه شام وکیک روازبیرون سفارش میدم ویه میزحسابی براش میچینم وکادوی خودم روهم تقدیم میکنم.پدرشوهرندارم متاسفانه ....ولی واسه بابای ماهم سکه پارسیان احتمالامیدم ولی بجای شیرینی خودم براش بیسکوییت بارویال آیسینگ میزم وروش تم روزپدرمیکشم میدونم که وقتی بابا

مامان ایلیا
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 10:34
  سحر جون آی گفتی

سحر
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 10:21
  به به چه خبره اینجا. برای سورپرایز به نظرم یه نامه عاشقانه بنویسید و بگذارید تو جیب پیراهنش، یا روی آیینه با رژ بنویسید عزیزم روزت مبارک، یا شام مورد علاقه شو درست کنید به همراه کیک و میز شام رو با شمع و گلبرگ های رز قرمز و سفید تزئین کنید، ولی برق ها رو خاموش کنید و برید قایم بشید، بعد یهو برق ها رو روشن کنید و در حالی که یه لباس خوشگل پوشیدید بیایید وسط و آهنگ مورد علاقه شو بگذارید و براش برقصید و دست بزنید و بگید عزیزم دوست دارم، روزت مبارک، البته بوسه یادتون نره. ولی فکر کنم انجام همه این کارها برای اونایی که بچه ندارند راحت تر باشه.

مامی مرمر
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 9:40
  آره مامان ایلیا جون راست میگن...سوپرایزشو هم بگید دیگه...ا

مامی مرمر
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 9:36
  منم دارم برای شوشو جون یه کیف پول چرم درست میکنم..آخه خودم بلدم..میخوام یه کیک و شام خوشمزه هم بپزم بریم پارک...اما موندم برا پدر شوهرم و بابام چی بگیرم...

مامان ایلیا
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 9:25
  بچه ها حالا گیریم کادو رو گرفتیم ،کیک و شام هم درست کردیم به نظر شما چه جوری میتونیم بترکونیم منظورم سورپرایز با درصد خیلی بالا؟

مامان آرتین
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 9:23
  سپیده جون ای ول چه سوالی پرسیدی! حال کردم با جوابا
منم واسه شوشو ادکلن خریدم
البته میخوام به رستوان هم دعوتش کنم با ی شام خوب و عالی ...
سپیده جون شما کدوم رستوران میخواین برین؟
من نمیدونم کجا برم؟

فاطمه
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 8:44
  به به چه بحث عالی سپیده جون ترکوندی
من می خواهم برای شوشو جان عزیزم گوشی بخرم اخه گوشیش خراب شده و همچنین شام دعوت من ولی پول شام را خودش حساب کنه شوخی کردم شام هم دعوت من

مامان الینا
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 8:27
  جوراب زیرپوش!!!

❀مامان علی❀
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 8:12
  منم هدیه اصلی شوهرم و البته پسرمو 2 روز پیش دادم
ولی احتمالا امسال هدیه نقدی بدم...از طرف پسرم هم یه کول دیسک خریدم برای باباش...
سپیده جان منم سال اول ازدواجمون همسرمو به یه رستوران شیک دعوت کردم...از قبل رزرو کردم و کیک سفارش دادم...یه خودنویس و خودکار منبت کاری شده و یه سکه هم توش...
یه بارم حوله گرفتم باز خوشش اومد
گوشی موبایل...ساک ورزشی...لباس اسپرت...سامسونت...ست لوازم بهداشتی...انگشتر عقیق...ادکلن...کلاه اسپرت و ساعت و ...خیلی چیزای دیگه...چیزایی بوده که توی این 10 سال خریدم
ولی به قول دوستان مهم اینه یادشونیم...حالا با یه جشن کوچیک و کیک خونگی و غذای موردعلاقشون
و یه متن عاشقانه روی یه برگ کوچیک بنویسی و لای کتابی که هر روز میخونه بذاری

مامان پریسا
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 6:59
  من هدیه ی همسرمو هفته ی قبل دادم

یه کیف جیبی و یه جاکلیدی چرم دست دوز براش سفارش دادم. همون موقع ک تحویل گرفتم ، دادم دستش و گفتم بفرما اینها برای شماست

البته 2 روز قبل از روز مرد هم تولدشه

الان قراره براش یه کیک هم درست کنم. هدیه هم که دیگه گرفته.

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 6:56
  مامان کیمیا این همه ایده خوب دوستان دادن. من که خیلی استفاده کردم

مامان کیمیا
ارسال پاسخ : 1393/2/17 - 0:34
  هی وای من.من چیکار کنم

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 22:42
  مامان حوریه حوله تن پوش هم ایده خوبیه هاااااا. چرا به فکر خودم نرسید؟! البته بپرسم اگه گروون نبود می گیرم اگر گروون بود همون رستوران کافیشه. آخه رستوران مورد علاقه آقا یه رستوران گرونی هست

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 22:39
  من که فکر کنم بهترین هدیه برای پدر خودم یه کارت هدیه باشه ولی برای پدر شوهرم هنوز تصمیم نگرفتم. احتمالا اگه برای اون کارت هدیه بگیرم ممکنه بدش بیاد. و به حساب چیز دیگه ای بزاره

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 22:37
  خب مامان آیهان کادو رو ببر و برگشتنی و همون تو را ه بهش بده. جالب می شه ها. فکر کنم حسابی سوپرایز بشه.

مامان حوریه وبابامیلاد
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 22:17
  به نظر منم ایده رستوران و بردن کیک عالیه من میخوام یه حوله تن پوش بخرم.چون رنگ رخسار حولش رفته

ساناز
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 20:15
  مامان كيان جون باهات موافقم اصولا مردها با شكمي موافقترند

مریم(مامان کیان)
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 19:04
  سپیده جونم منظورم همون کفش کالج بود!!
راستی این ایده رستوران بردن اصلا بد نیست ها خیلی هم خوبه آخه آقایون معمولا کادو های خوراکی خوش حال شون میکنه اونم یه شام حسابیییییییییی

مامان سویل و آراز
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 18:58
  من هم همیشه دوست داشتم یه کیک و یه گلدون گل شمعدونی با گلهاش که عاشقشه رو کادو کنم توسط پست بفرستم محل کارش تا سورپرایزش کنم و هم با دوستاش دور هم صفا کنن ولی مرددم نمیدونم خوشش میاد یا نه میترسم بیام ثواب کنم کباب بشم
بعدش دلم میخواد اتلیه بریم و عکس تکی و خانوادگی بندازیم چون عکس تکی خوشگل نداره
یا اینکه براش حلقه بگیرم اخه متاسفانه حلقه هردومون که پیش هم بودن گم شدن

ساناز
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 18:56
  فقط كادو كه براي مردامون نيست كه براي پدرم و پدرشوهرم هم بايد بخريم ..ما چون با خانواده خودم توي يك ساختمونيم براي پدرم حتما بايد بگيريم تازه تولدشون با روز مرد يكي شده .. ايده من يه كيك و دسره .. يه تير و دونشون ميشه هم تولد هم روز مرد..چون تولد شوهرم نزديكه و ميخوايم مفصل بگيريم كادوش ميمونه براي تولدش..البته بازم تا اون موقع شايد تصميمم عوض بشه .. :/

مامان مونس
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 17:02
  واسه مردا کادو خریدن خیلی سخته
من با دوتا وروجکاااااااا تو خونه واسش جشن میگیریم . شاید بگم خونه نیستم و وقتی بیاد ببینه یهو هستیم و جشنه حالی کنه !!!!
احتمالا ادکلن بخرم چون عاشقشه .....
یه شام خوب و کیک و دسر مورد علاقشو و.....

مامان آیهان
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 16:36
  بچه ها ا روز مرد تو راهيم داريم ميريم تهران.برگشتنى تو راه روز مرد ميشه من چيکارکنم که سوپرايز کنم شوشو رو؟آخه عادت داره همه ى مناسبتها واسش کادو خريدم و سوپرايزش کردم اونم همينطور

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:52
  ایده خوبیه مامان مریم. اینکه کیک رو با خودم ببرم.
بچه ها مچکریم

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:50
  سپیده جون فکر کنم منظور مریم جون کفش کالجه

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:48
  نه سپیده جون خیلی هم خوبه
من از وقتی پسرم به دنیا اومد تا 1 سال و نیمه شد هیچ مناسبتی واسه همسرم کادو نگرفتم چون نمیتونستم با بچه برم جاهایی که واسه خرید قبول دارم به جاش براش مثلا شکلات خارجی یا گل میگرفتم چیزایی که دوست داره و مهم اینه که به یادشون باشیم
حالا که اینجوری دوست دارن خیلی هم خوب و متفاوته خصوصا اینکه کیک درست کنین با خودتون ببرین رستوران و بگین بعد شام براتون بیارن

مامانی فاطمه
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:35
  نه براچی ضایع باشه هرچی دوست داره بهش میدی دیگه

مامانی فاطمه
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:33
  ایده داشبورد خیلی جالب بود حتما استفاده میکنم ممنون از دوستان گلم .همسر بنده اصلا اهل سورپرایز کردن نیست ولی من خودم عشقه این چیزام

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:24
  دوستان به نظرتون اگه کادو نگیرم و بجاش ببرمش به رستوران مورد علاقه اش خوبه ؟ آخه اون عاشق رفتن به رستورانه . به نظرتون ضایع نیست . آخه حتما باید کادو بدم ؟

مامان مریم
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:22
  ساعت
شوشوی ما کلکسیون ساعت داره و همشو خودم خریدم و اونم عاشقشونه
چند بار لباس خریدم ولی بعد 10 سال هنوز سایزشو نمیدونم و همیشه کوچیک میگیرم
امسالم قید پس انداز عزیزمو میزنم و یه ساعت اسپرت بند مشکی میگیرم چون فقط اینو نداره
ولی موندم تولدش چیکار کنم؟؟؟

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 15:20
  مریم خانم کالج چی بید ؟؟

مریم(مامان کیان)
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 14:36
  میخوام یه چیز بزرگ بگیرم تو کیک و داشبورد جا نمیشه احتمالا یا یه کالج یا یه لباس ...... شایدم به قول سپیده جون دستش اش و بگیرم ببرم بیرون بگم هر چی میخوای بردار

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 14:21
  برای روز زن دستمو گرفت برد لباس فروشی و گفت هر چی می خوای بردار اینقدر بدم می یاد وقتی سوپرایز نمی شم.
دوست دارم از اون کیک ها بخرم براش که تا چاقو زد به کیک یهو کیک بترکه

❀مامان علی❀
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 14:17
  کادوتو بذار تو داشبورد ماشینش.البته اگر اندازه داشبورد بشه
یا بذار وسط کیک وقتی کیکو برش زد پیداش کنه

مامان سهند و سپهر
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 13:40
  یعنی کادوتو بین پودرها قایم کرده بود ؟؟ چی بود ؟

مریم(مامان کیان)
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 13:27
  من برای روز زن کادوم و از بین بسته های پودر ماشین که از فروشگاه خریده بود پیدا کردم!!!!! حالا چه کار کنم که از خجالت اش در بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان سهند و سپهر
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 13:13
  ولی من که به شخصه خوشم نمیاد توی رختخواب چیزی بخورم همسری رو نمیدونم
ولی بقیه ایده ها جالب بودن مرسی سپیده جون

سپیده
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 12:51
  یه مطلب رو تو یه سایت خارجی داشتم ترجمه می کردم که نوشته بود :
شروع صبح صبحانه رو براش تو رختخوابش ببر فکر کن صبحانه تو رختخواب شوشوها ببریم. چقدر لوس می شن

مامان ایلیا
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 11:31
  منم براش کیک درست میکنم و گل میگیرم و یه کیف دستی برا ادارش چون این کیفش دیگه کهنه شده سعی میکنم اون روز به سه تامون خیلی خوش بگذره آهنگ شاد میذارم و براش نانای میکنم

مامان مرضیه
ارسال پاسخ : 1393/2/16 - 10:47
  من برا روز مرد تصمیم دارم یه جشن سه نفری بگیرم و کیک و شیرینی و خودم درست کنم. یه کاری بکنم که خیلی خیلی همسرم خوشحال بشه. کار همسر سخته میخوام همه خستگی فراموشش بشه.نون خامه ای و کیک براش درست میکنم.خونه رو هم تزیین میکنم.
پسندها (4)

نظرات (2)

بهاديوند
24 اردیبهشت 93 20:54
سلام.وبلاگتون مطالبش مفيد.منم براي پسرم مطلب ميزارم.اما كسي نمياد نظر بده چكار كنم ب نظر شما
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. متاسفانه نی نی وبلاگ همین طوره. بازم دست مدیریت درد نکنه که قسمت پسندیده رو اضافه کرده
مامان آرتا و آرتین
25 اردیبهشت 93 15:43
سپیده جون روز پدر رو به همسر گرامیتون تبریک می گم امیدوارم سایشون بالای سرتون حفظ بشه ایده تون جالب بود دستتون دردنکنه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر فراوان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد