وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

نظرات (7)

مریم طلایی❤
25 اردیبهشت 93 10:11
سفره قشنگی بود
مریم طلایی❤
25 اردیبهشت 93 10:12
میتونم کارت پستال هارو برای نمایش در وبلاگ شما هم بزارم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
26 اردیبهشت 93 19:02
سلامممممم سپیده جونم خوبی؟ ساجده جون خوبه؟ بابا با این کارت خجالتم دادیا والا تنبلی نبود هر کاری نیکردم آپلود نمیشد.دلم برات تنگ شده بود اینقدر گرفتار امتحانات آخر سال آیسودا هستم که اصلا نمیرسیدم سر بزنم باید ببخشی ولی به یادت بودم همیشه دوست جوووونی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. خدا رو شکر. وظیفه بود. انشالله آیسودا جان هم در امتحانات موفق و سربلند بشه.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
26 اردیبهشت 93 19:12
راستی میدونی حکایت این بادکنک ها جیه؟ نقطه ضعف آرتینه از بادکنک بچم میترسه آیسودا هم همه جای خونه رو یه بادکنک گذاشته که آرتین نره دست بزنه
وبلاگ کودک من
پاسخ
ههههههه امان از دست این بچه ها
مامان النا
27 اردیبهشت 93 15:48
سلام سفره زیبایی چیدید
لاله joun
21 شهریور 93 15:18
سلام عزیزم وای چه عکس و سفره قشنگی
مامان عاطفه
12 آبان 93 10:10
سلام سپیده جون خوبی گلم برای گفتنش دیر شده خواستم بگم عکسای محمدرضا,و هفت سین تو وبلاگم هست اگه خواستی بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد