وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی های مریم عزیز برای آخرین روز مدرسه

1393/2/26 10:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,151 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مریم عزیز بابت ارسال کاردستی ها

http://maryam-zand.niniweblog.com/

امسال یادگاری برای دوستای صمیمی کارت درست کردم و  هدیه دادم...محبت

بنظرم یادگاری خوبی بود،مخصوصا اینکه استعداد های خودم هم شکوفا شد  خندونک


_____________________________________________________________________________

بهترین چیزی تو کلاس حرفه از خانم سلیمانی یاد گرفتیم کار با چوب بود....اصلا لذت عجیبی داره اره بگیری دستت و چوب ببریخندونک

امسال هیچ کس کار با چوب و برای کار علمی انتخاب نکرد...منم میخواستم عروسک درست کنم ، ولی دیگه با فاطمه سادات کار با چوب و انتخاب کردیم،بنظرم خیلی میز و صندلی کوچولویی که درست کردم با مزه شد...

براس رومیزی و بالش هم درست کردم،یه بسته پاکن داشتم از وسایل خونه روش گذاشتم....دیگه کامل کامل شد...!خندونک

پسندها (2)

نظرات (1)

مریم--------❤
28 اردیبهشت 93 22:22
خیلی خوشحالم کردین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد