وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

هفتمین کاردستی ساجده و آموزش مربوطه

1393/2/29 6:19
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,578 بازدید
اشتراک گذاری

با درست کردن این کاردستی آموزش های زیادی رو می تونستم بدم . از رنگ قرمز و آبی گرفته تا شمردن و زندگی یه جانور دریایی . . .

از لینک زیر برای این کاردستی کمک گرفتم . . .

http://koodakeman91.niniweblog.com/post2263.php

بعد از پرینت گرفتن تصاویر برای ساجده نام این جانور دریایی رو بردم. البته هم نام فارسی هشت پا و هم نام انگلیسی Octopus . که بیشتر نام انگلیسی رو می برد.

براش توضیح دادم که اکتابوس داخل آب زندگی می کنه و 8 تا پا داره و شروع به شمردن پاها کردیم.

یاد شعر انگلیسی An Octopus has 8 long arms از کتاب A Book for Ever افتادم.

کودک من

بهش گفتم که رنگ اکتابوس قرمز هست و تقریبا دارم بصورت غیر مستقیم رنگها رو یادش می دم که پیشرفتمون خوب بوده.

مدام پاها (بازوها) ی اکتابوس رو می شمردیم. 

کودک من

بعد از قیچی کردن داخل آب چسبوندمش و بازم بهش گفتم که داخل آب زندگی می کنه.

کودک من

و شروع به چسباندن پاها کردیم و همزمان شمردن رو اینجور می گفتیم :

1 پا 2 پا 3 پا 4 پا  . . .

کودک من

و در آخر نقاشی اکتابوس رو کشیدم و رنگ قرمز رو برای رنگ کردنش برداشت.

کودک من

این لینک هم برای کودکان بالای 3 سال مناسبه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post2264.php

اولین کارستی ساجده

دومین کاردستی ساجده

سومین کاردستی ساجده

چهارمین کاردستی ساجده

پنجمین کاردستی ساجده

ششمین کاردستی ساجده

 

پسندها (4)

نظرات (1)

sajen
29 اردیبهشت 93 12:10
بنام او بیاد تو ممنون که اومدی امیدوارم غمهات همیشهگی نباشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد