وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیسمونی محمد آرشان عزیز

1393/3/2 19:13
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,957 بازدید
اشتراک گذاری

گهواره خوشگلت

گهواره

کریر و کالسکه خوشگل پسرم

کریرکالسکه

روروئک و آغوشی

آغوش.روروئک

ساک لوازم

ساک

لباسای نازت

 

لباس

 

لباس

لباس

سوئی شرتسوئی شرت

 

 

شلوار پیشبندیپیشبندی2

پیشبندی3شلوارک

اینو مامان شراره برات بافته(دستش درد نکنه)

بافتنی

تعجب نکن مامانی! این لباس صورتی رو من برات نخریدم! قبل از اینکه تو بیای تو دلم این لباس برات خریده شد! خاله مهینم رفته بود زیارت حضرت رقیه(س)، اینم از اونجا به نیت تو خرید!

صورتی 

12

اینم کاپشن کوچولویی خودمه که مامان شراره تا الان نگه داشته واسه نینی خودم!

کاپشن 

پیشبندهای گوگولی

پیشبندها

 

نازدونه این لباس سقایی ووسایل محرمه که ایشالا امسال محرم تنت کنم...

لباس سقایی

کشوکشو

کفشها،پاپوش ها، جورابها و کلاه هات

کفش 

رخت خواب دم دست،

پتوها (دور پیچ، اسپانیایی، گلبافت) زیرانداز، بالش شیردهی

رخت خواب1

حوله، وان و لوازم حمام

12

کیف لوازم بهداشتی

1

سرویس چوب  تخت و کمد پسری

1

تخت

تخت

12

 

34

تخت

اسباب بازیها و تزئینات اتاق

4

5

11

11

12

13

614

122

1

کیک پوشک

کیک پوشکارشان

ماه

 

 

ظرفهای غداخوری پسرم

ظرف

لوازم بهداشتی و لوازم نوزاد

لوازم بهداشتیلوازم نوزاد

وآلبوم نینی

آلبوم

http://hobabkocholo.niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد