وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی آنیتا عزیز با تم جوجه تویتی

1393/3/14 10:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,366 بازدید
اشتراک گذاری

پذیرایی اول با کیک وآبمیوه شروع شد ,که هیچ عکسی ازشون ندارم!

چون تم تولدمون توییتی بود بشقاب کیکش رو هم باید پیدا می کردیم که کل بازار اهواز رو گشتیم تا پیدا شد !

کارد کیک بری:

واسه شام هم ساندویچ  سوسیس بندری درستیدم به همراه نوشابه که از اون هم هیچ عکسی ندارم!

فقط از دیس پذیرایی شام یه عکس دارم که با رنگ تم یعنی زرد جور بود:

و این هم تزیینات دیواری:

واسه این ریسه کلی زحمت کشیدم ...

کلی وقتمو گرفت تا اماده شد, برش تک تک این توییتی های ریزه میزه کار خیلی سختی بودمتفکر

این هم  کلی هدیه خوب خوب واسه آنیتا خانم:

و اما هدیه ها:

این هدیه از طرف مامان و بابا واسه آنیتا ناز نازی ما:

این یه قواره کوچولو پارچه چادر نماز گل گلی قشنگه که مامان جون آنیتا واسش آورده بود چون آنیتا به چادر نماز خیلی علاقه دارهقلب

این هم یک کتاب فوق العاده قشنگ و جالب که شامل پنج داستانه و هر صفحه یک داستان داره و صفحه مقابلش پازلی از تصویر همون داستانه

و این هم هدیه ای برای با سواد شدن انیتا کوچولوی ماچشمک

و عکس یادگاری:

      این کارت یادگاری هم به مهمونها داده شد (هنر دست مامانینیشخند)

با تشکر از مامان آنیتا

http://anita-joon.niniweblog.com

لینکهای مرتبط

تولد ساینا

تولد شهریار

تولد آنیتا

چه جوری یه تویتی بکشم ؟

پسندها (2)

نظرات (1)

مهدیه مامان تبسم
15 خرداد 93 16:23
ممنونم.به وبلاگ دخمل من هم سری بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد