وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

شعر الفبا

1393/3/25 9:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
36,833 بازدید
اشتراک گذاری

 آ اول آفتابه صبح شده وقت کاره 

ب اول بلبله جاش تو درخت و گله 

پ اول پلنگه که حیوونی زرنگه

ت اول تربچه که گرده مثل بقچه

ث اول ثریاست ستاره ای در هواست 

ج اول جوانه رو شاخه دانه دانه 

چ اول چراغه دست نزنین که داغه 

ح اول حیوانه فرمانبر انسانه 

خ اول خروسه که مرغ براش عروسه 

د اول دهانه که توی آن زبانه

ذ اول ذره است پایین کوه دره است 

ر اول رودخونه که آب تو اون روونه

ز اول زرافه حیوونی خوش قیافه 

ژ اول ژیانه کوچیکتر از پیکانه 

س اول سلامه که اولین کلامه 

ش اول شمشاده تو خونه ها زیاده

ص اول صابونه چشمارو میسوزونه

ض اول ضعیفه قوی اونو حریفه 

ط اول طنابه که روش لباس میخوابه 

ظ اول ظاهره مخالف باطنه

ع اول علیه امام اولیه 

غ اول یه غاره که توش چراغ نداره

ف اول فنجانه که دوست استکانه

ق اول قورباغه ست گاهی توی رودخانه ست

ک اول کلاغه که لونه اش تو باغه

گ اول گلابی یه میوه ی حسابی

ل اول لک لکه لنگ درازش تکه

م اول میمونه که حیوونی شیطونه

ن اول نهنگه که حوض براش چه تنگه

و اول وروجک یه آدمک کوچک

ه اول هندونه که توش هزار تا دونه

ی اول یخچاله که یخ تو اون زیاده

با تشکر از مامان بهار و بهنام عزیز

http://bahar1387.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی بهار
25 خرداد 93 12:32
سلام عزیزم خیلی استفاده کردم از دانلودها ممنوم فقط دنبال کاور دستمال زنبوریم میشه کمکم کنید.مرسی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. بفرمایید http://koodakeman91.niniweblog.com/post2838.php
مریم طاهری
13 آبان 94 21:06
آهنگ شعر الفبا آ اول آفتابه
میترا
5 اردیبهشت 97 14:38
پس گو اهنگش
آسمان
17 اردیبهشت 99 13:32
اصلا آهنگ نداره پس کو اهنگش🤭
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد