وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ترشی ایتالیایی

1393/3/29 15:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,470 بازدید
اشتراک گذاری

زحمت داره ولی ارزشش رو داره!

وحشتناک خوشمزست خوشمزه

کودک من

 

مواد لازم برای این ترشی خوشمزه :

  • لیموترش که از وسط نصف کردم
  • زیتون به مقدار لازم
  • بادمجان خیلی ریز شده در غذاساز
  • بادمجان خرد شده توسط دست که تو ترشی مشخص باشن
  • گل کلم ریز شده
  • فلفل قرمز ریز شده در غذاساز
  • موسیر خرد شده
  • فلفل دلمه ای خرد شده
  • کرفی خرد شده
  • روغن زیتون به مقدار لازم
  • نمک 1ق مرباخوری
  • سرکه به میزان لازم

طرز تهیه :

سبزیجات رو به مدت 20 دقیقه بخارپز کردم و حدود 5 دقیقه با سرکه و نمک جوشاندم و در آبکش ریختم تا کاملا خنک بشن.

سبزیجات کاملا خنک شده رو داخل شیشه ریختم و روی آنها روغن زیتون و رب انار و نمک و کمی رب نارنج ریختم.

کودک من

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان السا
1 تیر 93 22:40
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد