وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی آسمان عزیز

1393/3/29 16:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,332 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندوني

تزئينات خونه ( ريسه happy first tooth و آويزهاي لوستر و عروسك دندان و ليبل غذاها و تاج و كلاهها و بقيه چيزها ) كه همشون رو ماماني با مقواهاي رنگي صورتي و قهوه اي  از چند هفته قبل خودش طراحي و درست كرده بود.

 جشن دندونيجشن دندونيجشن دندوني

جشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندوني

جشن دندونيجشن دندونيجشن دندوني

 

اين هم از عكسهاي  خودم كه نقش اول مهموني رو به عنوان يك پرنسس مهربون به عهده داشتم.

 جشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندوني جشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندونيجشن دندوني

اين هم بخش خوشمزه مهموني ( آش دندوني ، ته چين مرغ، كشك و بادنجان، سالاد الويه ، ژله بروكن گلاس و ژله رنگين كمان ، كوكتل ميوه و سالاد فصل)

جشن دندونيجشن دندوني

 كيك دندوني كه متاسفانه هيچ شباهتي به اون چيزي كه سفارش داده بوديم نداشت.                                   

                                              جشن دندوني

اين هم  گيفتهايي كه به عنوان يادبود به مهمونا داده شد و  شعري كه ماماني خودش برام گفته بود روي كارت چاپ شده بود.

                           جشن دندوني

                                      اسفند دونه دونه                   دختر دارم يه دونه

                                    خوشگل و مهربونه                  اسم اون آسمونه

                                    تو دهن نازدونه                      يه گل زده جوونه

                                  جشن ميگيريم تو خونه            اين جشن واسه دندونه

                   جشن دندونيجشن دندوني

  آخر سر هم بعد از باز كردن كادوها مهموناي عزيزمون براي من تو اين دفترچه يادگاري نوشتن.

                                                 جشن دندوني

http://aseman1392.blogfa.com/

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

 عکس جشن دندونی سایز 70 در 50

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7

ریسه Happy First Tooth

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد