وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

شعر آموزش آ اول ا دوم

1393/3/30 16:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,725 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

نگاه کنید به اینها

دو شکل یک صدایند

هر دو تو یک خونه

ولی زهم جدایند

آ اول و ا دوم

دو شکل یک صدایند

هر دو توِی یک خونه

ولی زهم جدایند

آ اول، آ اول

اول میاد همیشه

ا دوم، ا دوم

دوم میاد همیشه

آ اول، آ اول

اول میاد همیشه

تو شهرک الفبا

هر کی به جای خویشه

ا دوم، ا دوم

دوم میاد همیشه

دومین صدای، هر بخشه

به غیر از این نمیشه

شعر: عمو فردوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیدا
30 خرداد 93 16:33
خوشا به حال ساجده که همچین مادر مهربانی دارد عزیزم قالب وبلاگت رو هم عوض کن کمی شاد بشه بازم به ماسر بزن و روی ساجده جحون رو ببوس
وبلاگ کودک من
پاسخ
چشمممممممم
رها
30 خرداد 93 17:08
سلام ممنون خیلی زیبا بود حتما " به بچه ها یادش میدم
رها
30 خرداد 93 17:10
راستی قالب جدید مبارک باشه خیلی قشنگه
وبلاگ کودک من
پاسخ
تشکر. فقط برای تنوعه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد