وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی ماهی با درب شیشه

1393/3/31 10:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,226 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اگه داخل درب شیشه سکه یا زنگوله یا چیزی که صدا بده بزارید می تونید یه جغجغه ماهی درست کنید

کودک من

کودک من

و همین طور می تونید درب شیشه رو هم شکل ماهی تزیین کنید که دو طرف یک شکل شود

کودک من

کودک من

کودک من

و حتی می تونید با چسباندن یه آهن ربا اونو تبدیل به ماهی کنید

کودک من

کودک من

کودک من

و یا به یخچال بزنید

کودک من

کاردستی که ممکنه دوست داشته باشید (روی تصویر کلیک کنید)

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان طاها
18 تیر 93 13:17
جشن دندونی طاها مرسی اگر بزارید http://taha1.ninipage.com/post-99.nini
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد