وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

نظرات (3)

مامان انسیه
31 خرداد 93 12:14
سپیده جانم تاکی پست اول وبلاگت تبلیغ نینی نیک هست 10تا تلگراف زدم جواب نمیدن گفتن تا27خرداد هست ولی چند روزه جواب نمیدم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. باید دوباره ازشون بپرسم ولی فکر می کنم تا چند روز اول تیرماه هم باشه.
مامان آریانا
31 خرداد 93 14:23
سلام،سپيده جون ،من براي دخترم تولد زنبوري گرفتم .از مطالب شما در اين مورد خيلي استفاده كردم.براي عرض تشكر آمدم.عزيزم خيلي خيلي ازت ممنونم .براي همه تزئينات قابل دانلود بينهايت سپاسگزارم.همينطور كه خواسته بودي براي سلامتي دخترت دعا كردم وهر وقت به وبلاگتون مي يآم براي شادي روح برادر عزيزت صلوات مي فرستم.خوش به حالت كه به اين صورت مي توني به همنو عانت كمك كني .ساجده جون رو ببوس .بازم ممنون.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. با تشکر فراوان و خوشحالم که مطالب مفید واقع شده. منتظر عکسهای تولد و ثبت در وبلاگ هستم
دخترقم
31 خرداد 93 16:12
جالب و زیباست منتظر حضور و نظر ارزشمندتونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد