وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش نوشتن حرفAa و جملات مربوطه

1393/4/1 22:35
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

Try writing the
capital letter




Try writing the
small letter


More words beginning with the letter A
I like to eat an apple at school.
There are 3 ants eating my apple.

An anteater is an interesting animal.

There are many animals at the zoo.

America is a very nice place.

Abraham Lincoln was the 16th president of the United States of America

لینکهای مربوطه به حرف Aa

دانلود فایل Aa id for Apple

مینی بک حرف Aa 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان مهرسا
2 تیر 93 20:39
سلام چند بار براتون پیام گذاشتم و درخواست لینک کردم ولی شما به خودتون زحمت ندادین جواب بدین ادب حکم می کرد حداقل یکبار جواب بدین و علت اینکه لینک نمی کنید رو بگین واقعا متاسم که پرطرفدارترین وبلاگ موضوع به این مهمی رو رعایت نمیکنه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. از اینکه پاسخ ندادم متاسفم و قبلا هم به دوستان عزیز گفتم که به دلیل مشغله زیاد و ... پاسخ عزیزان رو همین جا می دم و باور بفرمایید حافظه ضعیفی دارم و اصلا درخواست لینک شما رو یادم نمی یاد. و بزارید به حساب مشکلاتی که قبلا برام پیش اومده . به هر روی بی ادبی مرا ببخشید و با افتخار لینک شدید.
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 6:23
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
الهام690
3 تیر 93 16:06
عزیزم ایمیلتو چک کن از نی ین سایت برات فرستادم منتظرم گلم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. پاسختون ارسال شد.
مامان مهرسا
3 تیر 93 20:28
سلام ممنونم
مامان تبسم
5 تیر 93 12:41
سلام. من تو سیسمونی دخترم کلی لباس بافتنی دارم. عکسش رو واستون ارسال میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد