وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش حرف ( بـ - ب )

1393/4/4 12:08
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,765 بازدید
اشتراک گذاری

(ب)هستم  (ب) هستم             من  (ب)   آخر    هستم

شبیه    قایق     هستم             بر   روی  خط   نشستم 

  آخر      آب    و      کتاب              پایان   تاب  هم  هستم

نقطه ای گرد و  کوچک              بر    زیر   پام    گذاشتم

با    (بـ )    غیر     آخرم              دو   شکل  زیبا   هستم

اوّل  و  وسط   که   بیام             به حرف بعد می چسبم

باران  از   ابر  می بارد                 اکبر    انگار    تب    دارد

                                                                                     از سیما شمال نصب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد