وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

اتل متل روبوسی

1393/4/4 12:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,527 بازدید
اشتراک گذاری

پیشنهاد می کنم کتاب "شعرهای برای دختر بچه ها" رو برای کوچولوهاتون بخونید. اینقدر برای ساجده خوندم که تمام صفحاتش حفظش شده و مهلت نمی ده براش بخونم.

کودک من

و اینم شعر اتل متل روبوسی . . .

کودک من

اتل متل روبوسی

رفته بودم عروسی

عروسیه شلوغ بود

گرم و شلوغ پلوغ بود

تو آدما گم شدم

قاطی مردم شدم

هر جا سرک کشیدم

مامانم و ندیدم

گریه کنون دویدم

تا به عروس رسیدم

عروس خانم منو دید

با مهربونی پرسید:

دختر خوب و گریه ؟

بزن و بکوب و گریه؟

بیا بشین کنارم

مامانتم میارم

هر جا که اون بشینه

این بالا رو می بینه

کودک من

دستشو داد به دستم

کنار او نشستم

مامان جونم منو دید

من و عروس رو بوسید

پسندها (5)

نظرات (2)

Reza
9 تیر 93 8:12
سلام مثل هميشه عالي بود. آپم خوشحال ميشم سر بزني هر کدی هم لازم داشتین با کمال میل براتون درست میکنم.
آیدا(مامان الینا)
12 تیر 93 1:41
خیلی کتاب خوبیه منم برای الینا خریدم خیلی دوسش داره من هر سه جلدشو خریدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد