وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش حرف (پ)

1393/4/6 18:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
48,199 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

(پ) که می گن من هستم      درست شکل (ب) هستم

سه نقطه گرد وکوچک              پایین پام گذاشتم

با حرکت دو لب میام                 با صدای نفس میام

با (پ ) غیر آخرم                       اوٌل و وسط هم میام

پرستو پا وپر داره                      پرواز و خیلی دوست داره

پدر بزرگ سوپ می پزه           پروانه ها رو دوست داره

                                                         از سیما شمال نصب

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان ناهید
7 تیر 93 23:58
خیلی شعر قشنگی بود چه خوب بچه ها می تونن راحت با این شعرها حروف الفبا رو یاد بگیرن
مهدیه مامان تبسم
9 تیر 93 17:38
ممنون سپیده جون. خیلی حال کردم......
neda
6 مهر 95 20:13
سلام خوبین من فوق لیسانس طراحی صنعتی ام در حال حاضر کار بر روی یک مجموعه ی الفبایی هستم که به تولید برسه مجموعه ی الفبایی شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم می خواستم از شما بپرسم تمایل به همکاری دارید...با تشکر منتظر پاسختتون هستم
وبلاگ کودک من
پاسخ
slm. lotfan shomare ro khososi bezarid ta tamas begiram
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد