وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

لباس ها و عروسکهای بافتنی تبسم عزیز

1393/4/9 13:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,585 بازدید
اشتراک گذاری

این هم عکسهای لباس ها و عرو سک های بافتنی تبسم جون. البته بافتن اینها کار من نیست کاره مامان خودم هست که جا داره از زحماتشون تشکر کنم. با سلیقه و مهارت زحمت بافتن رو انجام دادن .مبارک تبسم خانم هم باشه و در آینده بپوشه .

این خرس صورتی رنگ و خانم کوچولو با لباس صورتی و عروس خانم و گوزن قهوه ای رنگ از ظبقه بالا

خانم خانما که قرمز پوشیدن و بالرین  از طبقه پایین عروسکهای بافتنی هستن

این پلنگ صورتی هم عروسک بافتنی هست

این هم لباس بافتنی که تبسم جان 3ماهگی می پوشید

ژیله باقتنی

بلوز و شلوار بافتنی که چقدر به تبسم میومد  1 ماهگی به بعد اندازش شد

اینم یه ژیله که بیشتر تزیینی هست

اینم ست کلاه و بلوز و پاپوش

اینم ست کلاه و بلوز و شال

خرگوش بافتنی

جغد روی کیک پوشک بافتنی هست

اینم چند تا عروسک کوچولو که بر روی سی دی  دیوار اتاقش زدیم

این ست لباس یاسی با کلاه و و پا پوش هست

با تشکر از مامان تبسم

http://tabasomjooni.niniweblog.com/

پسندها (2)

نظرات (1)

هدیه
9 تیر 93 14:11
دوست خوبم این رمز تمام پست ها 12345
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد