وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

جشن دندونی حنا عزیز

1393/4/9 13:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,524 بازدید
اشتراک گذاری

حنــــــا و دایی معیــن کوچکولو

میز شام : البته ب جز الویه و سالاد پاستا که روی میز میبینی پیراشکی گوشت میکری و ناگت مرغ سوخاری هم داشتیم ک چون باید گرم میبردمشون رو میز نشد عکس بندازم تو اون شلوغی (معذرت )

زیتون ...

بیسکو حنا

کاناپه ی پنیر ...

کیک رنگین کمان

کرِم موز و نسکافه

کرِم وانیل

تزریقی های خوشمزه ی من

آش دندونی حنا جونی ( آش دندون آملی ها آش شیرِ به خاطر سلامت و سفیدیش )

 

گیفتی ک ب مهمونا دادیم

البته برا مهمونای کوچولومون هم اینا رو گذاشتیم ... مگنت نمدی به همراه حروف اول اسمشون

و اینک کادوهایی ک مهمونای گلمون تقدیمت کردن

پیانوی خوشگلت ک بابا هادی برات ساخته قربون دستای هنرمندش بشم من

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مامان فداااااااااات

++++++ 730 هزار تومان هدیه ی نقدی

http://moongirl.niniweblog.com

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

 عکس جشن دندونی سایز 70 در 50

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7

ریسه Happy First Tooth

رد پای دندونی

ریسه Happy First Tooth پسرانه و تگ

پسندها (1)

نظرات (4)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:58
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----
تبادل لينک
9 تیر 93 21:08
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------------
تبادل لينک
9 تیر 93 21:17
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------
مامان انسیه
11 تیر 93 14:07
سلام دوستان اگر گیفت مثل گیفت های حنا جون خواستید درخدمتم من درست میکنم اینم وبلاگم http://manvanamadiham.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد