وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیسمونی پرنیا عزیز

1393/4/18 11:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,929 بازدید
اشتراک گذاری

.

کمد

. 

تخت خواب

لباسهای نی نی 

. 

.  

ماشین شارژی 

.  

. 

. 

. 

روفرشی نی نی  

. 

کیف و کفش 

. 

. 

. 

. 

لوازم بهداشتی 

. 

. 

گل سر 

 

کلاه و پیش بند

کتاب داستان و بازی های فکری

پتو  

. 

. 

اسکوتر 

صندلی غذا  

تاب   

میز ارایش 

.

.

کریر  

پارک بازی 

صندلی بادی 

استخر بادی  

پشه بند  

.  

ساعت   

مینی واشر 

.

.  

. 

وان حمام 

. 

قنداق فرنگی 

رخت خواب 

. 

.  

.  

.  

.

. 

مایو 

. 

. 

. 

.

.

.  

. 

.

. 

.

 

. 

. 

  

. 

.  

. 

کاپشن شلوارلباس

پالتو

تن پوش حمام

حوله شنلی لباس عروس

.

 http://niniparnia.niniweblog.com

پسندها (8)

نظرات (1)

مامان نفیسه
18 تیر 93 13:10
سلام عزیزم میشه لطف کنی سیسمونی دختر منو هم بذاری تو وبلاگ تون؟ با تشکر
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد