وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی طاها عزیز

1393/4/19 8:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,440 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت

گیفت مهمانان که داخلش شکلات و نقل گذاشته بودم به بچه ها هم یکی یه بادکنک دادم

آش دندونی که با کله پاچه ساخته بودیم که بین فامیل و همسایه پخش شد

میز که رویش سالاد الویه ،کیک ،نوشابه،پاستیل شکل دندان،ژله،ذرت،پفک،شکلات،اش بود

ژله سوپرایز

دایی ایمان وپسر عمم محمد و دختر عمه هام سارینا و زهرا پسر عموم احسان ودختر عموم هستی

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان طاها
23 تیر 93 18:20
mc
مامانی
11 مرداد 93 2:37
salam man mamane taha hastam nemidonam bara saite ninipage che moshkeli pish omade web baz nemishe adrese webe jaded taha
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با آدرس جدید ثبت شد.
مهدي
20 شهریور 93 9:39
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالي بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد