وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

یازدهمین کاردستی ساجده

1393/4/31 18:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,476 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

روی تصویر زیر کلیک کنید تا لینک تصاویر دلقک کاغذی رو ببینید

کودک من

کلمه دلقک و دکمه و یقه رو اینقدر قشنگ می گهههههمحبت

بازم طبق کاردستی های قبلیش تصاویر رو جدا جدا قیچی کردیم و با هم چسبونیدیم.

در آخر هم دلقک ما با دستهاش ساجده رو بغل کرد.

و دیوار اتاق کاردستی های ساجده

کودک من

اولین کارستی ساجده

دومین کاردستی ساجده

سومین کاردستی ساجده

چهارمین کاردستی ساجده

پنجمین کاردستی ساجده

ششمین کاردستی ساجده

هفتمین کاردستی ساجده

هشتمین کاردستی ساجده

نهمین کادرستی ساجده

ده مین کاردستی ساجده

پسندها (4)

نظرات (1)

الهام (مامان فرگل)
1 مرداد 93 4:49
ممنوم سپیده جون که به دیدن ما اومدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد