وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

برنج کیسه ای برای نی نی ها

1393/5/1 12:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,182 بازدید
اشتراک گذاری

اورانوس عزیز : اینم برنج کیسه ای که امروز برای طاها کوچولو درست کردم.. خیلی دوست داشت...خیلی هم راحت بود و مقوی....پارچه اش هم از این توری ا هست که باهاش پشه بند درست میکنن....از اوناس..
یه قاشق برنج ریختم تو پارچه بالاشو گره زدم...جا بذارین برای پختن برنج....
سپیده : یکی از دوستان می گفت برنج رو می زارم تو کیسه ای و در کیسه رو می بندم و می ندازمش تو خورشت . بعد برنج رو در می یارم و با اب خورشت به نی نی می دم. به نظر یه پارچه نخی نازک که دور تا دورش رو بدوزید و جوری که بشه گره اش بدید خوبه.

 

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

با تشکر از اورانوس عزیز

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهدیه مامان تبسم
1 مرداد 93 19:28
سلام.اتفافا مامان منم این روش درست کردم برنج رو به من یاد داد. خیلی عالیه و خوش مزه هم میشه. نوش جون نی نی های نازمون
مامان امیر مهدی (سوده)
1 مرداد 93 21:18
عالی بود
نسرین
3 مرداد 93 6:09
عجب دستوری گذاشتی سپیده جون . باید خیلی خوشمزه باشه. این یکی رو حتما امتحان میکنم
وبلاگ کودک من
پاسخ
خوشحالم که مفید بوده.
مامان آنی
4 مرداد 93 9:14
JALEB BUD
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد