وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تاس کباب

1393/5/6 17:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از اورانوس عزیز برای ارسال غذای کودک

مواد لازم:پیاز حلقه شده یک عدد
مرغ یا گوشت گوسفندی یه تیکه به دلخواه..
سیب زمینی حلقه شده یک عدد
گوجه فرنگی حلقه شده یک عدد
هویج حلقه شده یک عدد
کدو خورشتی حلقه شده یک عدد
روغن زیتون یا کنجد یا کره 2 ق غ
نمک و پودر چهار مغز در صورت تمایل
اول روغن رو تو یه قابلمه کوچیک میریزیم بعد مواد رو به ترتیبی که بالا نوشتم توی قابلمه میچینیم.....
قابلمه رومیذاریم روحرارت کم اروم اروم بپزه....نمک و چهار مغز هم میریزم در اخر....بعد دو ساعت اماده است...خودش اب میندازه میپزه...اب نریزین.حرارت خیلی کم باید باشه..من رو شعله پخش کن میذارم .

کودک من

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد