وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

بلوز یقه 7 جلو باز مدل پیچ دنده ای

1393/5/11 12:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,088 بازدید
اشتراک گذاری

این بلوز رو مادر شوهری بافته که ایده بافت پیچ دنده ای رو من بهش دادم و به کمک همدیگه برای نی نی خواهر شوهری بافتیم.

قسمت جلو در هر دو طرف 2 تا پیچ دنده ای زدیم. همین طوری برای آستین ها

برای تعداد دانه ها و بافتش اینجا رو ببینید

کودک من

کودک من

ژاکت نمونه 1

ژاکت نمونه 2

ژاکت نمونه 3

ژاکت نمونه 4

ژاکت نمونه 5

ژاکت نمونه 6

ژاکت سری 7

ژاکت مدل 8

ژاکت مدل 9

ژاکت مدل 10

ژاکت نمونه 11

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان صبا
12 مرداد 93 8:53
سپیده جون سجاف یعنی چی؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سجاف اون قسمت جلو لباس هست که دکمه می خوره
مامان صبا
15 مرداد 93 12:49
سلام سپیده جون برای بافت پلیور ساجده اونجایی که گفتی 39دانه سر می ندازیم 5دونه همیشه زیر بقیه دونه ها یدوتا زیر دوتا رو توبرگشت اونی که زیرهست باید دوباره زیر باشه یا رو ببافم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. 5 دانه که همیشه زیر هست هم رفت و هم برگشت زیر هست. ولی دانه های دیگر که در رفت مثلا زیر می بافید در برگشت رو بافته می شوند. فقط 5 دانه که چون سجاف است باید همیشه رکن بافته شود. رکن یعنی یا 5 دانه رو (هم رفت و هم برگشت) زیر بباف یا رو بباف.
مامان صبا
17 مرداد 93 0:28
مرسی سپیده جون .چه پلیوری بشههههه این
مامان صبا
17 مرداد 93 1:07
راستی صبای من یکم درشته این مقدار اندازش میشه الان 20ماهشه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
مطمئنا عالی می شه. عکس یادت نره. ببین می تونی دانه هاتو بیشتر کنی. فوقش برای امسال و سال بعدش می مونه. اگه آستین هاش بلند تر باشن فوقش تا می زنی. ولی اگه کوچیک باشه که هیچ کاریش نمی تونی بکنی.
مامان صبا
17 مرداد 93 16:32
سپیده جون صبا لباسش سایز 4 تاپلاتینه،بعدش هم چند تا اضافه کنم چه جوری اضافه کنم،بابا تو روهم گرفتار کردم با این سئوالام ببخش
وبلاگ کودک من
پاسخ
مگه بافتیش؟ منظورم اینه که از اول که دانه می ندازی بود. هر سوالی داری من در خدمتم.
مامان صبا
17 مرداد 93 23:00
خوب عزیزم دارم می بافم دیگه هنوز اون 6سانت هستم،راستی سپیده جون بیا یک کاری برای بچه های غزه بکنیم اینجا مادرای زیادی هستند میاند تواینجا بیا یک کاری بکنیم دلم اتیش میشه وقتی میبینمشون اون بچه های کوچیک،سپیده قلبم از سینم داره میاد بیرون یک کاری بکن نمیدونم تو بهتر می دونی مینم پایم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد