وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

صبحانه

1393/5/22 10:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,206 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مثل همیشه صبحانه همسری رو بردم تا زود بخوره و بره سرکار. یهو گفت : خدایا این نون و پنیر و چایی رو از ما نگیر که اگه نبود ما صبحانه چی می خوردیم ؟!عصبانی

امروز : نون و پنیر و چایی

فردا: چایی و پنیر و نون

پس فردا : پنیر و چایی و نون عصبانی

منم امروز منو صبحانه رو عوض کردم آرام

کودک من

کودک من

ولی برای من نون و پنیر و چایی یه چیز دیگه است

و در آخر همسری گفت : خدایا شکر که امروز نون و پنیر و چایی نخوردیم متفکر

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان صبا
23 مرداد 93 0:27
خیلی باحالی بابا درد منه دیگه .حالا خودمون هیچی صبا روصبحانه نمی دونم چی بدم می خواستم چند بار ازت بپرسم هی یادم می رفت ،توهم مثل من گرفتاری ؟؟؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
ساجده که فقط صبحانه نان و حلوا و شیر می خوره. از پنیر بدش می یاد ولی گاهی با کلی وعده و وعید می خوره. تخم مرغ رو هم باید با چیزی قاطی کنم تا بخوره. کوچکتر که بود حسابی تنوع تو صبحانه می دادم ولی الان خودش قبول نمی کنه و باید حتما حلوا بخوره. البته گاهی سوپ شیر و یا سوپ قلمه رو هم برای صبحانه بهش می دم.
مامان عسل 
23 مرداد 93 7:25
به بهخوش به حال همسری که همچین خانم کدبانویی دارهبهش بگو قدرتوبدونهراستی هردیدی یه بازدیدی داره به ماهم سری بزن خوشحال میشیم
وبلاگ کودک من
پاسخ
شما لطف دارید. چشم .
مریم مامان دونه برفی
23 مرداد 93 9:20
فقط کافیه آقایون یه جمله بگن . . . . . اونوقت بیا ببین خانمها چه ها که نمیکنن.
وبلاگ کودک من
پاسخ
خخخخخخخ
الهه
23 مرداد 93 9:45
سلام.احسنت به شما همسر نمونه البته عزیزم این آقایونو هرچه قدرم تحویلشون بگیرید وبازم یه چیزی برا گفتن دارن!!!!!! بازهم از مطالب خوبتون نهایت تشکررادارم.موفق باشید
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. دقیقا.
مامان سوده
23 مرداد 93 19:32
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد